اخبار

.

بازدید آقای مهندس علیزاده، عضو محترم هیئت مدیره و معاون امور بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از استان آذربایجان غربی.

ابتدا بهمراه مدیر شرکت خدمات حمایتی استان آذربایجان غربی در دفتر ریاست محترم سازمان جهاد کشاورزی ملاقات کاری با آقای مهندس کریم زاده، ریاست سازمان انجام دادند و در خصوص امورات مربوط به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از قبیل نحوه تامین، توزیع کودهای شیمیایی و علی الخصوص بذور کلزای گندم، مباحثی را مطرح نمودند و ریاست سازمان از فعالیت مدیریت استانی و ستادی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ابراز رضایت نمودند.

در ادامه آقای مهندس علیزاده با پرسنل شرکت در محل سالن اجتماعات مدیریت شرکت خدمات حمایتی دیدار عمومی داشتند و ضمن شنیدن گزارشی از وضعیت عملکردی استان و همچنین نقطه نظرات همکاران در خصوص مشکلات مطروحه، پاسخ لازم ارائه و در رابطه با سیاستهای شرکت مطالبی را ارائه فرمودند.

در ادامه با توجه به هماهنگی قبلی انجام شده بازدید حضوری از پتروشیمی ارومیه طرف قرارداد شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و جلسه ای با حضور مدیر مجتمع، معاون بازرگانی، مسئول تدارکات و توزیع پتروشیمی ارومیه و آقای مهندس علی علیزاده عضو محترم هیأت مدیره و معاون بازرگانی، مدیریت استان، معاون فنی و تولیدی و مسئول بازرگانی استان در دفتر ریاست مجتمع پتروشیمی انجام، سپس توسط اکیپ مذکور از خط تولید کود سولفات آمونیوم پودری و گرانوله، واحد تولید اسید سولفوریک و همچنین واحد در دست احداث سولفات پتاسیم بازدید بعمل آمد.

همچنین در ادامه روند کاری مورخه مذکور از انبار کارگزاری بخش خصوصی، آقای هوشنگ مشیری در مسیر جاده اشنویه، ارومیه بازدید و به برخی مشکلات کارگزاران بخش خصوصی نیز از سوی آقای مهندس علیزاده پاسخ داده شد.

در نهایت از انبار سازمانی ۱۲۰۰۰ تنی کودهای شیمیایی و انبار بذر و خط بوجاری بذور نیز بازدید بعمل آمد. 

 


اخبار برگزیده