اخبار

مدیرعامل محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی جناب آقای مهندس رسولی با حضور در جمع بسیجیان پایگاه مقاومت شهید با هنر که  در سالن جلسات ستاد برگزار شد گفت: 

امروز شرکت ما با 421 هزار تن موجودی کودهای شیمیایی به استقبال کشت پائیزه می رود، ضمن اینکه حدود 4 فروند کشتی دیگر هم به این موجودی اضافه خواهد شد.

در این جلسه که با حضور جناب آقای مهندس رسولی مدیرعامل محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، جناب آقای مهندس منصوری عضو محترم هیئت مدیره و معاون اداری، مالی و پشتیبانی، جناب آقای مهندس وظیفه دان مدیر محترم امور اداری، ، جناب آقای مهندس فلاح مدیر محترم حراست و جمعی از بسیجیان محترم شرکت برگزار شد، جناب آقای مهندس ارشدی فرمانده محترم پایگاه مقاومت بسیج شهید با هنر، طی ابلاغی آقای علی خوانی را بعنوان جانشین جدید فرماندهی پایگاه معرفی و از زحمات آقای حمیدرضا خانزادی در طول زمان تصدی این سمت تقدیر و تشکر نمودند.

جناب آقای مهندس رسولی مدیرعامل محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در ابتدای این جلسه، با عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهیدان سرافراز انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و در قسمتهایی از سخنان خود فرمودند: خیلی خوشحال هستم از اینکه فرصتی دست داد که با همکاران و بزرگواران بسیج جلسه ای داشته باشم.

انتظاراتی که ما از همکاران بسیج داریم، علاوه بر حضور فعال در عرصه های فرهنگی و نظامی، حضور و فعالیت بسیجی وار در حوزه های اجرایی هم می باشد. در واقع اعتقاد داریم که همکاران عزیزبسیجی من به همان شکل که در عرصه های فرهنگی و ارزشی نقش ارزنده خود را ایفاء می کنند، می بایست در موضوعات اجرایی شرکت هم پیشتاز باشند.

مدیرعامل محترم شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در ادامه افزودند، طی سه ماه گذشته، توانستیم با روحیه بسیجی و تلاش شما، امروز موجودی های کودهای شیمیایی شرکت را از 73 هزار تن به 421 هزار تن برسانیم و این یک اتفاق ساده نیست که بشود خیلی ساده از کنارش گذشت و این کار فقط با روحیه بسیجی و تلاش جهادی محقق شده است.

در حوزه بذر برنامه ما از 28 هزار کیلو گرم بذور دانه های روغنی، به بیش از 400 هزار کیلوگرم افزایش پیدا کرده است و جالب است که بدانید تا دیروز فقط260 هزار کیلوگرم بذور دانه های روغنی در کشور توزیع شده و بیش از 170 هزار کیلوگرم آن بطور قطعی به کشاورزان زحمت کش تحویل شده است که این بیانگر ظرفیت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در حوزه دانه های روغنی است.

جناب آقای مهندس رسولی بیان نمودند که، امسال با توجه به اعتمادی که وزارت متبوع به شرکت ما دارد، یک وظیفه جدید به وظایف شرکت اضافه نموده و آن بحث ورود به بذور حبوبات، بویژه نخود است.

ایشان در خاتمه صحبتهای خود، نیروی انسانی متخصص متعهد و با تجربه را بعنوان یکی از بارزترین سرمایه های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بر شمردند و برای سلامتی و موفقیت همه کارکنان در امورات حرفه ای و شخصی آرزوی توفیق نمودند.