اخبار

 موضوع: هماهنگی فروش وکالتی ماشین آلات و ادوات کشاورزی استان آذربایجانغربی

 

شرح جلسه: در تاریخ 25/10/96 جلسه ای با هماهنگی قبلی در محل دفتر مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجانغربی با موضوع فروش وکالتی ماشین آلات کشاورزی تشکیل گردید. در این جلسه آقای مهندس قربانی، مدیریت محترم در خصوص اهمیت جایگاه ماشین آلات و ادوات  در بخش کشاورزی یادآوری و سپس به  سیاست‌های جدید شرکت خدمات حمایتی در رابطه با  فروش وکالتی ماشین آلات و همچنین استفاده از پتانسیل بالای کارگزاران بخش خصوصی در سطح استان که بعنوان بازوی توانا در این امر می توانند نقش بسزایی داشته باشند اشاره نمودند.

سپس آقای مهندس حمیدی آذر، معاونت محترم فنی و تولیدی در مورد دوره برگزار شده در این خصوص و نکات ذکر شده توسط مدیر عامل محترم و مدیر امور ماشین آلات شرکت را مطرح نمودند و در پایان پس از بحث و بررسی در مورد نحوه ارائه عملکرد مطلوب موارد زیر به عنوان مفاد صورتجلسه مقرر گردید:

1.    معاونت اداری مالی بازرگانی استان نسبت به معرفی انباردار ماشین آلات کشاورزی اقدام نماید.

2.    مسئول امور مالی استان با هماهنگی لازم با خانم نیک راه نسبت به چگونگی ثبت رسید و حواله انبار ماشین آلات در سیستم وب توسط اداره اقدام نماید.

3.    مسئول باشگاه کشاورزان با همکاری واحد کامپیوتر نسبت به اطلاع رسانی به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها در ارتباط با نحوه فروش ماشین آلات از طریق پیامک و ابلاغیه های رسمی و کانالهای اطلاع رسانی اقدام نماید.

4.    برگزاری نشست عمومی با کارگزاران و کشاورزان پیشرو پس از بررسی های دقیق به صورت جامع صورت پذیرد.

5.    معاونت فنی و تولیدی پس از دریافت تفاهم نامه از سوی دفتر مرکزی نسبت به هماهنگی با بانکهای ذیربط جهت ارائه خدمات و تسهیلات بانکی اقدام نمایند.

 

اخبار برگزیده