اخبار

مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران از تامین و تدارک یک میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع کود کشاورزی در سال زراعی جدید توسط این شرکت خبر داد و افزود: کارگزاران بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن کود را به کشاورزان تحویل داده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات حمایتی، حمید رسولی گفت: شرکت در زمینه تامین و توزیع نهاده های تکلیفی و غیرتکلیفی تاکنون بیش از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع کودهای ازته، فسفاته و پتاسه را تامین و تدارک کرده است.

وی افزود: از این مقدار حدود یک میلیون و ۶۰۰ هزار تن کود توزیع و به استان های کشور حمل شده و در نهاده های مورد نیاز در اختیار کارگزاران قرار گرفته است.

تامین کودهای مورد نیاز از بزرگ ترین تولیدکنندگان جهان

رسولی اظهار کرد: کارگزاران زنجیره توزیع شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران تاکنون حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن کود به کشاورزان تحویل داده اند.

مدیر عامل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، بخش عمده این کودهای کشاورزی را تولید داخل اعلام و اظهار کرد: بخش کوچکی از کودهایی که در داخل تولید نمی شود، با هدف تامین نیاز کشاورزان برای تولید انواع محصولات کشاورزی طی سه فقره مناقصه از معتبرترین تامین کنندگان جهانی کود تامین شده است.

وی گفت: با وجود محدودیت های مالی، شرکت توانسته است به پشتوانه اعتبار تجاری و برند ارزشمند خود و مذاکره فشرده با تامین کنندگان آنان را به پشتیبانی از این برنامه تامین مجاب کرده است و بدون هیچ اختلالی در برنامه حمل، تخلیه و بارگیری و ارسال کود به استان ها بنحوی عمل کند که حتی از شرکت های کشتیرانی به دلیل سرعت عمل در تخلیه دیسپچ دریافت نماید.

وی تصریح کرد: بر همین اساس شرکت خدمات حمایتی به تلاش خود برای تامین بموقع و متناسب کود اوره برای کشاورزان ادامه می دهد.

رسولی همچنین مهم ترین سیاست و برنامه های شرکت خدمات حمایتی را پشتیبانی تمام قد از تولیدکنندگان داخلی برشمرد.


اخبار برگزیده