اخبار

.

در صد روز گذشته با تکیه بر تجربیات و توان همکاران روابط عمومی و امور بین الملل در زمینه رسانه های دیجیتال، علاوه بر بازسازی حضور فعال ستاد و مدیریت های استانی شرکت در فضای رسانه های در دسترس، پس از بررسی کامل شرایط فنی و محتوایی سایت شرکت، برنامه بروزرسانی و بازسازی سایت را آغاز نمودیم.

امروز بحمدالله، با همکاری بسیار نزدیک تیم طراح سایت، توانستیم پس از رفع بخش عمده مشکلات فنی سایت و ارتقاء درجه کیفی سایت از رتبه E در سایتهای تحلیلی به رتبه B، رتبه ملی سایت را ارتقاء داده و میزان بازدید صفحات سایت را به حدود 10 هزار بازدید روزانه برسانیم. این مقدار در روز گذشته به رکورد بیش از 25000 بازدید رسید که بخش عمده آن را  میتوان به کنجکاوی بازدید کنندگان نسبت به تغییرات جدید سایت نسبت داد.

اخیرا، بخش فروشگاه را در سایت راه اندازی نمودیم که بزودی با اطلاعات محصولات مورد عرضه شرکت در بخش های کودهای کشاورزی، سموم دفع آفات نباتی، بذور، ماشین الات کشاورزی و خدمات آزمایشگاهی تکمیل میگردد. تغییرات عمده ای هم در بخش های اطلاعات مدیریت های شرکت ایجاد شده که آنهم بزودی با تکمیل اطلاعات صفحات مربوطه به اطلاع مخاطبین سایت خواهد رسید.

در اینجا لازم می دانیم از همکاری ویژه مدیریت های استانی و ستادی که با اطلاع رسانی و ارسال خبر و گزارش فعالیت های جاری اجرائی خود، سهم بسزائی در این ارتقاء رتبه ملی سایت در موتورهای جستجو داشته اند تشکر نموده و از نقش و اثر چشمگیر و ارزشمند آنها در  تثبیت و افزایش مخاطبین و بازدید از صفحات سایت تقدیر نماییم.

خدا قوت

کلمات کلیدی : بازدید_سایت assc iranassc
اخبار برگزیده