اخبار

کارگاه آموزشی استفاده از کودهای ماکرو و میکرو با حضور کارگزاران و کشاورزان پیشرو در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان ، در این کارگاه آموزشی ، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم آقای الیاسی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان ضمن خوش آمدگوئی ، حضار و شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی را به نهایت استفاده از فرصت پیش آمده و انتقال مطالب علمی در رابطه با موضوع مورد بحث به کشاورزان محترم را توصیه نمود .

سپس آقای سامی توصیه های کوتاهی در خصوص نحوه ثبت بارنامه ها و پته های گمرکی داشتند .

آقای دکتر چایچی استاد مجرب مرکز آموزش ، تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی تدریس را در خصوص نحوه ، زمان و مقدار مصرف کودهای ماکرو و میکرو و نوع کودهای مورد نیاز خاک در مناطق مختلف با خاک های متفاوت را آغاز نمودند .

در ادامه کارگزاران و عاملین شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را به ارتقاء دانش کشاورزی توصیه نمودند و گفتند که کشاورزان عزیز کشورمان از تجربه بالا و ارزشمندی برخوردار هستند ولی گاهی باید ببینیم که این تجربه ها علمی هستند یا خیر که این بر عهده دست اندرکاران بخش کشاورزی و کارگزارانی که نهایتاً کود را در اختیار کشاورزان قرار می دهند ، می باشد و این موضوع مستلزم افزایش دانش و آگاهی می باشد که یکی از راههای آن شرکت در همین برنامه های آموزشی می باشد .

 

.

.

اخبار برگزیده