اخبار

بازدید از غرفه شرکت در نمایشگاه بین المللی تبریز:

  روز پنجشنبه مورخ 14/4/97 جناب آقای مهندس ملازاده عضو محترم هیئت مدیره شرکت خدمات حمایتی از  غرفه شرکت در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و ادوات کشاورزی، نهاده ها و تجهیزات آبیاری که از مورخ 12/4/97 لغایت 15/4/97 در محل دائمی نمایشگاه بین المللیتبریز برگزار شد بازدید کرد، سپس با تولیدکنندگان کود و سم حاضر در نمایشگاه که طرف قرارداد شرکت بودند دیدار و توصیه های لازم را ارائه نمودند.

 

نشست صمیمی آقای مهندس ملازاده با کارکنان استان:

روز شنبه مورخ 16/4/97 راس ساعت 9 صبح نشست صمیمی آقای مهندس ملازاده با همکاران در دفتر مدیریت استان برگزار شد.

در این نشست پس از تلاوت آیاتی چند از کلام ا.. مجید، آقای مهندس باقریان مدیر محترم استان پس عرض خیر مقدم و بیان مسائل و روند کاری استان در خصوص وضعیت تامین و توزیع کودهای تکلیفی و غیر تکلیفی را تشریح نمود. در ادامه پس از استماع نقطه نظرات همکاران، آقای مهندس ملازاده طی سخنانی به  سوالات مطروحه همکاران پاسخ و وضعیت فعلی شرکت را تشریح و از همکاران خواست بیش از پیش جهت تداوم و حیات شرکت همت وتلاش نمایند.

جلسه مشترک با اکیپ نظارتی کمیته توزیع کود سازمان جهاد کشاورزی استان:

روز شنبه مورخ 16/4/97 ساعت 30/11 جلسه مشترک با اکیپ نظارتی توزیع کود سازمان جهاد کشاورزی استان در محل سالن جلسه سازمان برگزار شد.

در این جلسه آقای مهندس ملازاده رهنمودها و توصیه های لازم را جهت مبارزه با تولید کنندگان سودجو و فرصت طلبی که کودهای بی کیفیت و غیر استاندارد را روانه بازار می نمایند برای حاضرین بیان و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات کمیته کنترل و نظارت اکیپ نظارتی استان بر عرضه و فروش کودهای تولیدی قرار گرفتند.همچنین ایشان در این جلسه وضعیت تامین و توزیع کود اوره و مشکلات پیش رو را برای حاضرین بیان نمودند.

بازدید از انبار سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان:

آقای مهندس ملازاده راس ساعت 13 روز شنبه مورخ 16/4/97 به اتفاق مدیر استان از انبار سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بازدید و در خصوص کیسه گیری کود فله و منبع هوایی سيستم اطفاء حريق و ماشین آلات اسقاطی و ته انباری موجود در محوطه انبار و خانه های سازمانی خالی از سکنه، رهنمودها و توصیه های لازم را بیان فرمودند.

.

.

.

.

.

.

اخبار برگزیده