اخبار

.

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان:

پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی و سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مرغداری ، دامپروری و شیلات در تاریخ 23 لغایت 26 مرداد سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد .

بدین منظور جلسه هماهنگی با حضور آقای رضوانی جلال رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاون تولیدات گیاهی و دیگر  معاونت ها و مدیریت های سازمان و همچنین آقای الیاسی سرپرست و آقای سامی رئیس اداره بازرگانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان و مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان همدان برگزار گردید .

در این جلسه آقای رضوانی جلال اهداف برگزاری نمایشگاه کشاورزی را بیان کردند و به فعالیت مورد انتظار و مطلوب در نمایشگاه تاکید داشتند .

در ادامه آقای رجبیان مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان همدان (ریاست اسبق سازمان جهاد کشاورزی همدان) ضمن تشریح برنامه های نمایشگاه به فعالیت های زیربنائی در تأمین و تدارک حمل و توزیع نهاده های کشاورزی توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اشاره داشتند که این شرکت می تواند نقش پررنگی در نمایشگاه به خود اختصاص دهد .

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان نیز پتانسیلهای موجود در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را مورد تاکید قرار دادند و بیان داشتند علاوه بر عرضه کلیه فعالیت های شرکت در زمینه تامین و توزیع نهاده های کشاورزی در نمایشگاه ، خدمات باشگاه کشاورزان از جمله آزمون خاک نیز در محل نمایشگاه می تواند خدمت جدید و قابل توجهی برای کشاورزان و باغداران عزیز مراجعه کننده به نمایشگاه باشد .

این نمایشگاه در فضایی به مساحت 2500 مترمربع در سه سالن برگزار می گردد و از ساعت 16 الی 21 میزبان بازدید کنندگان محترم می باشد .

 

 

 


اخبار برگزیده