اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران،

این جلسه با حضور شرکت های تولیدکننده و تأمین کنندگان کودهای شیمیایی و کارشناسان ستادی و استانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد .

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان تهران ضمن ارایه توضیحاتی درزمینه نحوه اجرا و برنامه ریزی های انجام شده در رابطه با این طرح، از مشارکت کنندگان خواست تا در زمان های تعیین شده در مزرعه حضور داشته و توصیه های کودی مناسب خود را ارایه و همچنین نهاده های مورد نیاز را در روز کشت همراه داشته باشند. وی همچنین به سوالات و پیشنهادات مطروحه نیز پاسخ های لازم را ارایه کردند.

در ادامه این جلسه آقای چهل پر از کشاورزان پیشرو استان با اعلام آمادگی جهت هرگونه همکاری،  توضیحاتی را درزمینه مسایل و مشکلات موجود درخصوص تولید محصولات زراعی بیان داشت و همچنین مدیران و کارشناسان شرکت های مشارکت کننده در طرح و کارشناسان ستادی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی نیز مباحثی را در رابطه با تغذیه گیاهی بیان کردند.

و در آخر مهندس ثقفی و مهندس ملکی از مسئولان اجرایی طرح نیز با ارایه پلان محل اجرای پروژه مطالب فنی مورد نیاز را براساس نتایج آزمون آب و خاک بیان و مقرر شد شرکت های حاضر در جلسه روز اول و سایر شرکت ها روز دوم عملیات، در محل مزرعه حضور بهم رسانند. یادآور می شود عملیات کشت گندم در مزرعه الگویی در تاریخ های 97/08/06 و 97/08/07 اجرا خواهد شد.

این جلسه در تاریخ 97/07/29 برگزار شد. 


اخبار برگزیده