اخبار

به گزارش روابط عمومی، جناب آقای مهندس سيف مديرعامل محترم شركت خدمات حمايتی كشاورزی، جناب مهندس صالح محمدی را بعنوان سرپرست شركت در استان گيلان منصوب نمودند. 

جلسه تودیع مدیریت سابق و معارفه سرپرست جدید شرکت خدمات حمایتی كشاورزی در سالن کنفرانس شرکت با حضور جناب آقای مهندس سیف مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی و آقای مهندس افچنگی کارشناس مسئول امور استانهای شرکت خدمات حمایتی و آقای مهندس شعبان نژاد ریاست سازمان جهادکشاورزی استان گیلان و هیئت همراه و کارکنان شرکت خدمات حمایتی تشکیل گردید.

جلسه با تلاوتی از قرآن کریم و سپس سرود جمهوری اسلامی آغاز گردید، در ابتدا آقای مهندس زهرابی ضمن خیر مقدم گویی به مهمانان مطالبی را در خصوص دوران خدمتشان ایراد نمودند و سپس آقای مهندس شعبان نژاد پیشاپیش ایام الله مبارک دهه فجر را تبریک عرض نمودند و ضمن خداقوت به آقای مهندس زهرابی بدلیل تلاشهای موفق و گسترده ای که داشتند تشکر و قدردانی نمودند و در ادامه فرمودند که استان، استان کشاورزی می باشد و آماری از جمعیت کشاورزان و زمینهای زراعی و محصولات استان ارائه نمودند و متذکر شدند که حفظ کشاورزی برای دولت امری لازم و واجب می باشد. و در ادامه اشاره نمودند که تسریع و تسهیل در خرید بذور گواهی شده انجام شود و باید توجه ویژه ای به بذر شود چون بذرعامل تعیین کننده در افزایش تولید می باشد.

سپس جناب آقای مهندس سیف، در ابتدا از آقای مهندس زهرابی بابت تلاشهای صادقانه ایشان قدردانی نمودند و در ادامه فرمودند از استراتژیهای شرکت استمرار در نوآوری، ارتباط بیشتر با کشاورزان و تنوع در سبد خدمات می باشد و اين موضوعی است که باعث شد باشگاه کشاورزان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برای نخستین بار در کشور و بصورت پایلوت در استان قزوین در 22 بهمن امسال به بهره بردار برسد. وی عضو گیری کشاورزان، مشاوره رایگان در خصوص آب و خاک، برگزاری دوره های آموزشی در راستای ارتقاء سطح آگاهی کشاورزان که درگذشته بصورت سازماندهی انجام نشده بود را از جمله خدمات ارایه شده در باشگاه کشاورزان برشمرد.

سپس در وقت تعیین شده جناب آقای مهندس صالح محمدی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان ایراد سخنرانی نمودند، ایشان ضمن تشکر از فرمایشات جناب آقای مهندس سیف و مهندس شعبان نژاد، اشاره نمودند از فرصتهای مدیریت که در اختیار ما قرار می گیرد باید بتوانیم به بهترین نحو ارایه خدمت بکنیم، امروز کشاورزی کشور در شرایط خاص می باشدکه بیشتر از هر زمان نیاز به برنامه ریزی های مدون علمی و میدانی دارد و باید پتانسیل مناطق مختلف کشور و چالشها و فرصتها را بررسی کنیم و همه ما یک هدف اصلی و مهم داریم و آن حمایت از کشاورزان عزیز می باشد.

در ادامه کارگزاران برتر استان طی نشست صمیمانه با جناب اقای مهندس سیف، مطالبی را در خصوص مشکلات کارگزاری خود عنوان و مدیرعامل شرکت خدمات حمایتی رهنمودهای لازم را ارائه نمودند.

در پایان نیز جناب آقای مهندس سیف با کارمندان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گیلان نشستی برگزار نمودند.

 


اخبار برگزیده