اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام،

نشست خبری"آیت جمالی" مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام با جمعی از خبرنگاران رسانه های دیداری و شنیداری پیرامون وظایف شرکت و پاسخ به گلایه ها و انتقادات وارده درزمینه تهیه و توزیع کودها و نهاده های کشاورزی:

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام گفت: با عاملان متخلف در امر توزیع کودهای شیمایی برخورد جدی می شود.

" آیت جمالی" در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران رسانه های دیداری و شنیداری استان؛ با استقبال از انتقادات سازنده مردم و رسانه ها اظهار داشت: مهمترین رسالت و وظیفه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی؛ تهیه، تامین، تدارک و توزیع کودهای یارانه ای و غیریارانه ای تایید شده در بین کشاورزان است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۳۲ هزار تن انواع کود شیمیایی در سطح استان ایلام جذب، تامین و بین کشاورزان توزیع شده است، گفت: در سال جاری و تا کنون قریب ۲۰ هزار تن انواع کود شیمیایی تخصیص و تامین شده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد افزایش نشان می دهد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام بیان داشت: در مدت زمان کوتاهی و به دلیل عدم تولید کود مورد نیاز از طریق پتروشیمی ها و اعتصاب کامیونداران؛ در تامین و توزیع کودهای شیمایی اختلال ایجاد شد که با تدابیر اندیشیده شده، خوشبختانه این موضوع مهم نیز حل و فصل شد.

"آیت جمالی" با اشاره به اینکه از طریق این شرکت بر امر توزیع کودهای شیمایی از طریق عاملان توزیع در سطح استان با دقت، ظرافت و حساسیت کامل نظارت و بازرسی می شود، یادآورشد: با هر نوع تخلف، کم فروشی، گرانفروشی و فروش غیرقانونی و خارج از چرخه و سیکل تعریف شده؛ به شدت و بدون اغماض از طریق مجاری قانونی برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام کودهای شیمایی پس از آزمایشات مختلف، راستی آزمایی و کسب تاییدهای لازم، در اختیار کشاورزان قرار می گیرند، تصریح کرد: این اطمینان را به کشاورزان می دهیم که کودهایی که از طریق کارگزاران تحت پوشش این شرکت توزیع می شوند؛ از سلامت کامل برخوردار هستند.

گفتنی است؛ مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام" آیت جمالی" در این نشست به سئوالات مختلف خبرنگاران پاسخ گفت.

این نشست در تاریخ نوزدهم آبان ماه صورت گرفت.


اخبار برگزیده