اخبار

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران از  توزیع 35 هزار و 500تن انواع کود کشاورزی از ابتدای سال جاری تا کنون دراین استان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران علی محسنی با اعلام این خبر گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون 61 هزار تن انواع کود کشاورزی شامل کودهای ازته،سوپرفسفات تریپل ، پتاس ، کلرور پتاسیم ، سولفات آمونیوم و دی آمونیوم فسفات برای بخش کشاورزی استان تأمین و  35 هزار و 500 تن از این مقدار  توسط 240 کارگزار رسمی تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سطح استان مازندران در بین کشاورزان متقاضی استان توزیع شد. وی افزود 25هزار و 500 تن کودکشاورزی هم برای مصارف ماههای خرداد و تیر در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ذخیره سازی گردید. وی با اشاره به اینکه به حول و قوه الهی و با حمایت همه جانبه مدیرعامل و اعضاء هیأت مدیره شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و ریاست سازمان جهاد کشاورزی خوشبختانه در حال حاضر هیچگونه کمبود کود پر مصرف کشاورزی در مازندران وجود ندارد. افزود در مجموع تأمین و توزیع کودکشاورزی در استان مازندران در دو ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل افزایش 30 درصدی را نشان می دهد.

وی همچنین با اشاره به تأمین کود کلرور پتاسیم به اندازه کافی و نقش بارز این کود در افزایش 25 درصدی تولید برنج از کشاورزان برنجکار استان خواست برای تهیه این کود به کارگزاران تحت پوشش این شرکت در سطح استان مراجعه نمایند.

 


اخبار برگزیده