اخبار

به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات کاربردی نهاده های کشاورزی،

مراسم تکریم  مدیر سابق مرکز آقای مهندس علی اصغر سلیمی و معرفی آقای مهندس سید مسعود قائمی منتظری بعنوان سرپرست جدید مرکز تحقیقات کاربردی نهاده های کشاورزی صبح امروز 22/12/97  با حضور اعضای محترم هیئت مدیره و مدیر محترم حراست و مدیر محترم روابط عمومی شرکت و جمعی از سرپرستان و مسئولین این مرکز در سالن جلسات برگزار شد.

در این مراسم جناب آقای مهندس ملازاده عضو هیئت مدیره و معاون فنی و کنترل کیفی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقای مهندس سلیمی ، این مرکز را بعنوان اتاق تفکر و مرکز علمی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مطرح کرد و توجه بیش از پیش به ارتقا کیفی و توسعه علمی  فعالیت های مرکز را مورد تاکید قرارداد.

در ادامه این مراسم جناب آقای مهندس منصوری عضو هیئت مدیره و توسعه مدیریت و منابع  شرکت ضمن تشکر از زحمات و اقدامات آقای مهندس سلیمی و تبریک انتصاب آقای مهندس قائمی، از روند فعالیت های مجموعه  ابراز رضایت و آرزوی توفیق روز افزون نمود.

جناب آقای مهندس علی اصغر سلیمی در بخشی از این مراسم در سخنانی کوتاه از کمال همکاری  پرسنل در طول مدت حضورش در این مرکز  تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به توانمندی و       قابلیت های این مجموعه در زمینه نهاده های کشاورزی به ویژه  کود، ادامه  حمایت های همه جانبه  اعضای هئیت مدیره  و مدیران شرکت را در راستای ارتقاء جایگاه این مرکز خواستار شد.

در پایان با اهدای لوح از سوی آقای مهندس ملازاده عضو هیئت مدیره و معاون فنی و کنترل کیفی ، جناب آقای مهندس سید مسعود قائمی منتظری به سمت سرپرست مرکزتحقیقات کاربردی نهاده های کشاورزی منصوب شد.


اخبار برگزیده