اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران مهم ترین عملکرد پیرامون موضوع منشور حقوق شهروندی در سال 1397 در استان مازندران به شرح ذیل اجراشد:

1-برگزاری جلسه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با حضور اعضاء در ابتدای سال 97

2-اطلاع رسانی به کارگزاران تحت پوشش از طریق سامانه پیامکی در راستای اطلاع رسانی شفاف به کارگزاران تحت پوشش.

3-تقویت و توسعه سامانه ارتباطی 1559 شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران با هدف بازخورد فعالیت های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در سطح جامعه از نگاه عموم مردم و تمامی شهروندان.

4-تاکید بر پاسخگو بودن تمامی همکاران به کشاورزان و عموم افراد مراجعه کننده به شرکت خدمات حمایتی کشاورزی.

5-قراردادن سرفصل رعایت حقوق شهروندی توسط کارکنان به عنوان یکی از شاخص های اصلی در ارزشیابی سالانه کارکنان .

6-کلیه همکاران براساس سلسله مراتب اداری در محل خدمت خود انجام وظیفه نموده و با رعایت اصل احترام به ارباب رجوع انجام دقت لازم، سرعت و تلاش همه جانبه با هدف تحقق آرمانهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مدنظر می باشد.

7-برگزاری دوره آموزشی غیرحضوری و آزمون حقوق شهروندی در سال 97و ارائه گواهینامه آموزشی.

8-تمامی کارکنان زیرمجموعه اعم از معاون، روسای ادارات،کارشناسان مسئول ،کارشناسان و سایر کارکنان این نکته بسیار مهم گوشزد شد که در هر صورت باید در قبال شهروندان و مراجعین به شرکت پاسخگو بوده و رضایت شهروندان جلب گردد و هرگونه ارزیابی از کارکنان منوط به به این امر خواهد بود.

9-در موضوع ارائه خدمات در تمامی ساعات اداری به مراجعین و بی طرف در انجام این خدمات در حال حاضر بطور کامل در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران درحال اجرا است در این زمینه تمامی کارکنان موظف به انجام آن هستند.

10-معرفی دو معاون به عنوان جانشین مدیر با حق امضاء به تمامی مدیران ستادی و استانی و با هدف انجام اقدامات در تمامی شرایط

11-درحال حاضر سامانه رایانه ای شرکت به طور کامل قابل عرضه برای کارکنان و مراجعین می باشد و از طریق اتوماسیون اداری در داخل و از طریق سایت مرکزی شرکت مشغول ارائه خدمات می باشد.

12-درحال حاضر در ساختمان مرکزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران علاوه بر طراحی نصب تابلو بزرگ با آرم وزارت جهاد کشاورزی و شرکت به عنوان تابلو اصلی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و لوگوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ،تابلو جداگانه ای با عنوان با ماکشاورزان تنها نیستند و سامانه 1559 طراحی و نصب گردیده است و علاوه بر آن تابلو نوری که حاوی قیمت انواع کودها و نهاده های کشاورزی و اطلاعات هواشناسی و آگاهی عمومی کشاورزی است نصب شده و 24ساعته روشن و در معرض دید کشاورزان و بهره برداران قراردارد.

13-راهنمای طبقات شرکت در طبقه همکف و طبقه یک نصب شده و تمامی ادارات و واحدها به تفکیک در راهنمای طبقات جهت تسریع در کار مراجعین مشخص شده اند و علاوه بر آن جداسازی اتاق ها هم با نصب راهنمای هراتاق صورت گرفته است.

14-گزارش عملکرد به صورت ماهانه،سه ماهه،نه ماهه و یکساله به دفتر ارسال می شود ودر کنار آن هرگونه رویدادی در سطح استان بلافاصله به اداره نظارت و ارزشیابی و هم چنین هماهنگی امور استانها اطلاع رسانی صورت می گیرد.

15-در راستای تسریع در انجام کارهای مربوط به شهروندان مسئول میر خدمت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران به ستاد مرکزی شرکت معرفی گردید.

 


اخبار برگزیده