اخبار

به گزارش رابط روابط عمومی مدیریت امور اداری و منابع انسانی، در روز یک شنبه 15 اردیبهشت ماه، جلسه ای به منظور ارائه نتایج کنترل و بازرسین حقوق شهروندی و رفع نواقص و اجرای موانع برنامه حقوق شهروندی، با حضور مدیریت امور اداری و منابع انسانی و بازرسین و اعضاء کمیته در دفتر مدیریت برگزار شد.

در این جلسه ابتدای جناب آقای مهندس مرادی ضمن تقدیر از تلاش همکاران در زمینه کوشش و همت در راستای تحقق برنامه های پیش بینی شده، جهت پیشبرد اهداف و حمایت از حقوق شهروندان تاکید و مسئولین واحدها را ملزم به ارائه  تکمیل و ارائه گزارش عملکرد دانستند.

در ادامه هر کدام از بازرسین اعزامی گزارشی از نتایج بررسی خویش ازاستانها (البرز، اصفهان، تهران، جنوب کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، قم، کرمان، کرمانشاه، گیلان، مرکزی، هرمزگان، همدان، یزد و آبیک)را ارائه نمودند و مقرر گردید استانها تصاویری از تابلوهای راهنما و موقعیت واحد میز خدمت را ارسال نمایند. ضمنا تاکید شد که منظور از میز خدمت فقط ابزار و لوازم اداری آن نبوده بلکه مدیریتهای محترم استانی باید برای میز خدمت اهمیت لازم را قائل شده و شخصی آگاه، علاقمند، منظم و با روابط عمومی بالا را جهت این امر بگمارند و علاوه بر درج عنوان میز خدمت، حتما بر روی تابلو های رومیزی، نام و نام خانوادگی مسئول میز خدمت را نیز درج نمایند.


اخبار برگزیده