اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی، به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس جهاد سازندگی و هفته جهاد کشاورزی روز یکشنبه مورخ 26/3/98 ، رئیس و مدیران سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه از جمله شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان با استاندار آذربایجان شرقی دیدار کردند.

در این دیدار ابتدا  رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان،‌ ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای و مساعدتهای استاندار محترم و  تبریک هفته جهاد کشاورزی به مدیران ادارت تابعه، گزارش مختصری از عملکرد بخش کشاورزی در سال گذشته ارائه نمودند.

مهندس فتحی از استاندار محترم تقاضا کرد در زمینه کشت برخی محصولات مهم نظیر دانه های روغنی با توجه به پتانسیلهای موجود در استان مانند داشتن بیش از 250 هکتار اراضی مستعد و حل برخی مشکلات بخش کشاورزی با همکاری فرمانداران و بخشداران شهرستانها، کمک و مساعدتهای لازم را معمول دارند.

در ادامه مهندس پورمحمدی استاندار محترم آذربایجان شرقی ضمن عرض تبریک هفته جهاد کشاورزی، جایگاه بخش کشاورزی را از نظر تامین امنیت غذایی مردم و رسیدن به خودکفایی مهم بر شمرد. ایشان از عملکرد مطلوب سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه قدردانی نموده و بر ترویج و مهیا نمودن بسترها و امکانات لازم جهت کاشت دانه های روغنی در استان تاکید نمود.


اخبار برگزیده