اخبار

به گزارش روابط عمومي شركت خدمات حمايتي كشاورزي استان تهران،

 

 

 

در جلسه مورخ 97/7/4 کمیته فنی بذر استان تهران ، مهندس راه انجام به اجرای تعهدات شرکت در جهت تأمین ارقام بذور گندم و جو اشاره کرد و افزود : در طول سالهای گذشته بخصوص در چهار سال گذشته روند تأمین ، تدارک و توزیع بذور توسط شرکت سیر صعودی داشته و در بسیاری موارد نیز کمبودهای ناشی از عملکرد سایر پیمانکاران بذری از طریق شرکت خدمات حمایتی کشاورزی (سایر استانها) جبران شده ، بطوریکه هیچگاه کمبودی احساس نشده است . وی با آرزوی موفقیت برای پیمانکاران جدید گفت : خوشبختانه تمامی پیمانکاران در استان از کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان بوده و همکاریهای ما با آنان همچنان ادامه خواهد داشت .

مهندس راه انجام درپایان اظهار داشت : ما براساس تعهد ، در حال تحویل بذور گندم و جو تولیدی و استحصالی هستیم و اگر نیاز به تأمین بیشتر باشد با هماهنگی قبلی می توانیم از سایر استانها مقادیری بذر وارد استان نموده و توزیع نمائیم .

در ادامه جلسه دکتر عامری معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی ضمن قدردانی از خدمات پرسنل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ، افزود : هرجا که گره ای در تأمین بذر به وجود می آمد ، شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آماده همکاری بوده ، و امیدواریم پیمانکاران و شرکتهای تولید کننده بذور بتوانند خلاء شرکت خدمات حمایتی را پر کنند .

در این جلسه همچنین مقرر شد مقادیری بذور گندم دیم توسط شرکت خدمات حمایتی استان تهران از سایر استانهای کشور تأمین شود .

اخبار برگزیده