اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان ، با توجه به پیگیری های سرپرست و کارکنان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان و برگزاری جلسات متعدد با سازمان جهاد کشاورزی ، استانداری و مسئولین راه آهن استان ، کود شیمیائی از طریق حمل و نقل ریلی به استان همدان رسید و در حال تخلیه و ارسال به مقاصد کارگزاران می باشد .

این موضوع از آن جهت از اهمیت ویژه ای برخوردار است که شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان باب حمل بار توسط راه آهن را در همدان گشود و برای اولین بار محموله کود شیمیائی از طریق ریلی از مبداء بندر امام بارگیری و به مقصد استان رسید .

حمل و نقل ریلی به لحاظ حجم بارگیری و هزینه حمل و نقل بسیار حائز اهمیت است .

مهندس ضرابی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان که در جمع خبرنگارانی که خود را برای پوشش خبری این اتفاق به راه آهن استان رسانده بودند گفت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در این زمینه خط شکن بود و ابراز امیدواری کرد که دیگر ارگانها و نهادهایی که نیاز به حمل بار و محموله های مورد نیاز استان را دارند از این ظرفیت موجود استفاده نمایند .

مهندس ضرابی در ادامه به حمل حدود  1000 تن کود شیمیائی از این طریق به استان اشاره کرد که در مرحله اول پانصد تن در 9 واگن به استان رسید و پانصد تن هم بارگیری شده و در راه استان می باشد .

مسئول راه آهن استان نیز بر آمادگی بر حمل هرگونه محموله ای برای استان خبر داد .

 

 


اخبار برگزیده