اخبار

مراسم جشن با شكوه میلاد حضرت ولی عصر (عج) و سالروز آزادسازی خرمشهر در نمازخانه ستاد شركت خدمات حمايتی كشاورزی برگزار شد

این مراسم با حضور جناب آقای مهندس سیف، مدیرعامل محترم شركت، جناب آقای دكتر شورج قائم مقام محترم مدیرعامل، اعضاء محترم هیأت مدیره، معاون محترم امور فنی و تولیدی، همكاران و مدیران محترم شركت برگزار گردید.

ابتدا در این مراسم مدیرعامل محترم شركت، جناب آقای مهندس سیف در قسمتی از سخنان خود، عنایات ائمه اطهار به انسانهایی كه به ایشان نزدیكترند را یادآوری نمودند و در مورد روحیات رزمندگان اسلام گفتند: فتح خرمشهر نقطه عطفی در دفاع مقدس بود و از مهمترين عوامل پیروزیهای ما، روحیه متعالی رزمندگان، شهدا و پدر و مادر ایشان بود و همانگونه  ما امروز به روحیه كار، بلندنظری و دوری از خودمحوری نیاز داریم.

جناب آقای مهندس سیف در مورد شركت فرمودند: همانطور كه من در پیام نوروزی برای همكاران تبیین نمودم، دو عامل مهم جهت پیشبرد اهداف عالی شركت بسیار تعیین كننده است، اول فراگیری دانش تخصصی و دوم ایجاد انگیزه مضاعف، لذا بهتر است ما در تحصیل هرچه بیشتر علوم روز مرتبط با كارمان بكوشیم و به موضوعات حاشیه ای كه باعث كاهش انگیزه كاری می شود، توجه نكنیم.

در ادامه مدیرعامل محترم شركت گفتند: بدلیل اینكه ما در این شركت كارهای بزرگی برای عمق بخشی به ریشه امور شروع كردیم، نباید به كارها به عنوان وظیفه نگاه كنیم، بلكه به آن بعنوان یك رسالت برای خانواده، شركت و كشور نگریست.

در قسمتی از این مراسم با شكوه، با اجرای مسابقه كتبی و قرعه كشی، جوایز ارزنده ای توسط هیأت مدیره محترم شركت به همكاران اهداء گردید.


اخبار برگزیده