اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان جنوبی

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه معرفی نمونه های شهرستانی استانی و ملی از ساختار اجرایی و ستاد انتخاباتی برخوردار است، گفت: به منظور شناسایی و انتخاب نمونه های ملی بخش کشاورزی ستاد انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی با حضور نمایندگان کلیه بخش‌های مرتبط و با محوریت ترویج در سطوح شهرستان، استان و ملی تشکیل می گردد.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، با اعلام اینکه مراسم تجلیل با حضور مقامات کشوری برگزار می گردد، افزود: امسال ۵۷ فقره پرونده را به ستاد ملی ارسال کردیم که برای ۲۰ فقره پرونده بازدید میدانی داشتند.

شیبانی بیان کرد: پیشگامان عرصه تولید کشاورزی استان بازهم برای رقابت با سایر استان‌های کشور وارد شدند و در روز سه شنبه هفته جاری (24 دی ماه) در مراسم انتخاب برترین های کشاورزی ایران، تعداد برترین ها و رتبه کشاورزی استان در کشور مشخص می گردد.

محمد تقی آژنگ مدیر شرکت خدمات حمایتی  نیز اعلام کرد : شرکت نیز یکی از کارگزاران نمونه خود را برای این مراسم معرفی کرده است.

لازم به ذکر است خراسان جنوبی برای دو سال متوالی در سال 96 و سال 97 مقام دوم کشور به لحاظ تعداد برترین های کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

اخبار برگزیده