جزئیات مقاله

فرصت امروز- مترجم: امیر آل علی

محتوا پادشاه است، با این حال شما باید تخت پادشاهی را برای آن آماده کرده باشید. در غیر این صورت ابدا نتیجه خوبی را به دست نخواهید آورد. اشتباه بزرگ بسیاری از افراد این است که تصور می کنند صرفا فعالیت در این زمینه کافی بوده و مخاطب خود جذب آنها خواهد شد. این امر در حالی است که شما در کنار توجه به ارزشمندبودن و کیفیت درونی محتواها، لازم است تا به جنبه تخصصی کار نیز توجه داشته باشید تا شانس دیده شدن افزایشی چشمگیر را پیدا کند. در موارد متعددی مشاهده می-شود که افراد علی رغم در اختیار داشتن محتوای باکیفیت، با استقبال چندانی مواجه نمی شوند. در این رابطه به بررسی مواردی خواهیم پرداخت که جنبه تخصصی کار محسوب شده و شانس دیده شدن محتوا را افزایش می-دهد. این نکته را نیز فراموش نکنید که تمامی راهکارهای معرفیشده، قادر به خلق یک معجزه نیستند و برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید صبور باشید.

1-خواست مخاطب را اولویت اصلی کار خود قرار دهید

تمامی محتواهای شما برای مخاطبین تهیه می شود. به همین خاطر الزامی است تا توجه اصلی بر روی خواست آنها باشد. در این رابطه انواع تکنولوژی ها نظیر امکانات گوگل، شما را به پیداکردن اطلاعات موردنیاز، کمک خواهد کرد. به همین خاطر نباید تصور کنید که این اقدام بیش از حد زمان بر خواهد بود. همچنین شما باید اطمینان داشته باشید که محتواهای شما قادر هستند تا حداقل یک نیاز جامعه هدف را برطرف کند. درواقع شما باید حداقل سه دلیل پیش از تولید محتوای خود داشته باشید. در این رابطه انواع نظرسنجی ها به بهبود مداوم شما کمک خواهد کرد.

2-همگام بودن سایت با گوشی تلفن همراه را جدی بگیرید

در حال حاضر افراد بیش از هر چیزی از تلفن همراه خود استفاده می کنند. به همین خاطر بسیار طبیعی است که بیشتر فعالیت خود در اینترنت را نیز با همین وسیله انجام دهند. تحت این شرایط اگر سایت شما همگامی لازم را با محیط گوشی های تلفن همراه نداشته باشد، بدون شک شانس اصلی خود را از دست خواهید داد. در این رابطه حتی ممکن است به ایجاد اپلیکیشن هم نیاز داشته باشید. این مسئله به افزایش سرعت سایت در هنگام بازدید از طریق گوشی تلفن همراه را نیز در پی خواهد داشت.

مطلب مرتبط: چگونه سطح تولید محتوای خود را بهبود بخشیم

3-بر روی جست وجوی صوتی سرمایهگذاری کنید

انسان موجودی است که همواره به افزایش راحتی خود توجه ویژه ای را دارد. تحت این شرایط کاملا طبیعی است که به جای سرچ کردن، گفتن را ترجیح دهند. در حال حاضر دستیارهای صوتی محبوبیت بالایی را پیدا کرده است. به همین خاطر شما نیز در این رابطه باید اقداماتی را انجام دهید تا موفقیت شما در آینده نیز تا حدودی تضمین شده باشد. برای آگاهی کامل از این حوزه، توصیه می شود که مقالات مرتبط را مورد مطالعه قرار دهید.

4-اصول سئو را رعایت کنید

سئو در یک تعریف جامع به مجموعه روش هایی اطلاق می شود که باعث خواهد شد تا در جستو-جوها بهتر به نمایش درآورده شوید. برای این موضوع، همواره روش های جدیدی معرفی می شود. به همین خاطر ضروری است تا مطالعه مداومی را داشته باشید، با این حال برای یک آگاهی کلی، لازم است که بدانید به صورت کلی سه نوع سئو وجود دارد که شامل، سئو کلاه سفید، سیاه و خاکستری است. بدون شک بدون آگاهی و رعایت قوانین آن، با توجه به حضور رقبای قدرتمند، عملا شانسی را برای موفقیت نخواهید داشت.

5-از آنالیز گوگل استفاده کنید

گوگل آنالیز وضعیت سایت را بررسی کرده و شما را متوجه کمبودهای موجود خواهد کرد. به همین خاطر استفاده از آن کاملا الزامی است. نکته مهم تر این است که این برنامه، شما را در انجام اقداماتی که باید انجام شود، کمک کرده و مجموعه ای از پشنهادات را ارائه می دهد.

 

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت خدمات حمایتی کشاورزی