جزئیات مقاله

فرصت امروز- منبع: imarketor

داشتن یک استراتژی برنامه ریزی شده بخش مهمی از برندسازی شخصی و همچنین بازاریابی شبکه اجتماعی محسوب می‌شود. برای اینکه در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید و فروش خود را افزایش دهید باید از تمام پتانسیل‌های شبکه های اجتماعی استفاده کنید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین شبکه های اجتماعی در ایران و جهان محسوب می‌شود، بنابراین برندها برای ایجاد تعامل با مخاطبان خود به خوبی می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند. انتشار تصاویر و ویدیوهایی که توجه مخاطبان را جلب کند، بخش مهمی از فعالیت شما در قالب بازاریابی شبکه اجتماعی در اینستاگرام است.

 

انتخاب هشتگ‌ها و کپشن‌های مناسب نیز باعث می‌شود مطالب شما بیشتر از قبل دیده شده و پیامی که در نظر دارید را به مخاطبان خود برسانید. در اینجا به روش‌هایی اشاره می‌کنیم که شما را از رقبایتان متمایز می‌کند:

 

بازاریابی شبکه اجتماعی با استفاده از پست‌های اسپانسر شده

در کنار پست‌های عادی که در صفحه اینستاگرام خود قرار می‌دهید، استفاده از پست‌های اسپانسر شده از طریق فیس بوک و یا در داخل خود اینستاگرام، به شما کمک می‌کند مزایای محصول خود را هرچه بیشتر نمایش داده و با استفاده از هشتگ مشخص، افراد زیادی را به فالوورهای خود اضافه کنید.

 

جذب مخاطب در محدوده‌های خاص

در حالی که کماکان بلاگ یکی از ابزارهای بسیار خوب برای ارتباط با سایر برندها و سرویس هاست، اما اینستاگرام نیز پتانسیل بالایی برای ارتباط با مشتریان به روش‌های مختلف و همچنین فروش محصولات دارد. در هر یک از پست‌ها شما می‌توانید با استفاده از هشتگ یا لوکیشن‌های خاص، افراد حاضر در آن محدوده یا پروه‌های خاصی از مخاطبان خود را به خرید آن محصول یا سرویس ترغیب کنید.