اخبار

به گزارش رروابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری

نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری به ریاست حمیدرضا حبییان مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان و با حضور مدیران روابط عمومی ادارات وابسته و کارشناسان ستادی در دفتر مدیریت روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.
مدیر روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان در این نشست با بیان اینکه همگام با سرعت تکنولوژی در عصر ارتباطات، تغییر نگرش و رویکرد در روابط عمومی ها در حال انجام است اظهار داشت :تربیت نیروی های خلاق ،تفکر و نگرش نوین در عرصه رسانه ای و ارتباطات مردمی و تعاملات بین سازمانی و بهره گیری از شیوه های علمی و هنری به منظور اطلاع رسانی تضمین کننده موفقیت روابط عمومی ها در عصر کنونی است.
حبیبیان با اشاره به اینکه سختی‌ها و استرس‌های کار روابط عمومی زیاد است و اگر عاشق این کار نباشید نمی‌توانید موفق شوید اظهار داشت :مدیران و کارشناسان در این عرصه، ضمن برخورداری از دانش و تخصص لازم در زمینه علوم ارتباطات و روابط عمومی  ، تلاش و همت عشق در وجودشان نمایان باشدو یک کارشناس روابط عمومی باید نسبت به هنر و کار  خود عشق بورزد وعاشقانه در جایگاه خود تلاش نماید.
وی گفت: بدون شک نقش روابط‌عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز گشته، بسیار با اهمیت وتاثیر گذار است.
حبیبیان مشکل پست سازمانی مصوب،عدم ردیف اعتباری مشخص و نگرش تبلیغاتی به وظایف این حوزه را از دغدغه های مدیران روابط عمومی عنوان کرد .
بهبود تعاملات و هماهنگی های بخش کشاورزی در حوزه روابط عمومی، هماهنگی برگزاری نمایشگاه گل ،گیاه ونهال در استان ،برگزاری آیین بزرگداشت روز ارتباطات و روابط عمومی، تجلیل از پیشکسوتان حوزه روابط عمومی ،تجلیل از روابط عمومی ادارات وابسته ،ستادی و شهرستانی و برگزاری آیین بزرگداشت مرحومه نسیبه فاضلیان مدیر روابط عمومی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان از محورهای برگزاری نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های بخش کشاورزی بود.
نشست شورای هماهنگی روابط عمومی بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مدیران روابط عمومی های ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری،دامپزشکی، غله و خدمات بازرگانی، امورعشایر،تعاون روستایی،شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و نطام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار شد.


اخبار برگزیده