اخبار

.

حاضرین در جلسه:

آقای مهندس استاد(مدیر استان)، آقای فرشاد کریمی(معاون اداری مالی بازرگانی)، مهندس مرادی(کارشناس ناظر واحد فنی)،مهندس اخلاقی(کارشناس کود)،مهندس جعفری(کارشناس بذر)،آقای بهمنی(کارشناس فروش)،خانم شجاعت منش(واحد فروش)،خانم مرادی(واحد فروش)،آقای مسعود رضایی(مسئول باشگاه کشاورزان)

هدف از برگزاری جلسه:

هماهنگی هر چه بیشتر جهت تامین وتدارک،بازاریابی و افزایش فروش سبد کودی و بذری

مشروح جلسه:

آقای مهندس استاد مدیر استان، ضمن تشکر از حضور همکاران در جلسه در ابتدا به اهمیت فروش و بازاریابی محصولات شرکت بر اساس نیاز استان پرداختند و گفتند که با توجه به کامل شدن سبد کودی غیر یارانه ای و نیاز به برنامه ریزی دقیق تر، توزیع کودهای یارانه ای که محصولات شناخته شده و ثابت این مجموعه می باشد می بایست منوط به خرید کودهای غیر یارانه ای توسط کارگزاران باشد.

بازاریابی و فروش، نیاز به همکاری همه ی واحدها و تمام همکاران استان دارد و از آنجائیکه عملکرد استانها براساس فروش کودهای غیریارانه ای سنجیده می شود،لذا این مهم همکاری همه را می طلبد.

باید برای فروش و بازاریابی محصولات ورقابت با بخش خصوصی تاجایی که امکان داشته باشد، تسهیلاتی جهت فروش اعتباری محصولات غیر یارانه ای (و البته در چهار چوب مقررات) را برای کارگزاران فراهم نمود.

موضوع بعدی همکاری و ارتباط بهتر و بیشتر واحدها با کارگزاران و تهیه تدارک به موقع انواع کود است.تضمین بالای کیفیت سبد کودی با برند شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خود اطمینانی جهت فروش کود توسط کارگزاران می باشد و کارگزاران مکلف اند از این تنوع سبد کودی استفاده نمایند و از فروش محصولاتی که برند شرکت خدمات حمایتی را ندارند خودداری کنند.

و کارگزارانی که همکاری در خریدبیشتر محصولات ما را دارند باید از امتیازات بیشتری نسبت به کارگزاران کم فعالیت برخوردار باشند.

ایشان مهم ترین موضوع جلسه را بازاریابی و معرفی محصولات با کیفیت شرکت که از کنترل کیفی بالایی برخوردارند را جزو اولویت کاری دانستند که باید سریعا اطلاع رسانی شود و کلیه همکاران در این زمینه همکاری ،هماهنگی و تعامل نمایند.

همچنین با توجه به نامه معاون محترم زراعت وزارت خانه جناب آقای مهندس کشاورز به استانها و انعکاس آن توسط سازمان جهاد کشاورزی استان به ما،آمادگی این مدیریت، به معاونت محترم بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی جهت تامین و تدارک انواع کود و بذر(ماکرو،میکرو)برای کشاورزان مناطق مختلف استان اعلام گردد.

در نهایت آقای مهندس استاد، موارد مهمی هم در زمینه توزیع انواع بذر کلزا و آفتاب گردان و بازار یابی و نیازسنجی آن در سطح استان از طریق مدیریتها ، مراکز خدمات کارگزاران و کشاورزان پیشرو، ایراد نمودند و راهکارهای لازم را ارائه کردند.

جلسه مزبور با تبادل نظر کارشناسان و همکاران عزیز حاضر در جلسه و با ذکر صلوات پایان پذیرفت.

 

اخبار برگزیده