اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس،

حمید ابراهیمی زاده مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در هفته دولت و در آستانه شروع کشت پائیزه اظهار داشت: بالغ بر ۳۰ هزارتن انواع کودهای شیمیائی ازته ، فسفاته و پتاسه در انبارهای سازمانی شرکت برای مصرف کشاورزان و بهره برداران استان ذخیره سازی گردیده است.

ابراهیمی زاده با بیان اینکه این مقدار ذخیره سازی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۷ درصد افزایش داشته افزود: در طول ۵ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ مقدار ۲۱۵ هزار تن کود اوره از مبداء پتروشیمی شیراز بین استانهای کشور و از این مقدار میزان ۶۰ هزار تن به استان فارس تخصیص یافته است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در خصوص کودهای شیمیائی فسفاته و پتاسه به دنبال تعدیل قیمت کودهای یاد شده، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار ۶۷۰۰ تن کود فسفاته و پتاسه در سطح استان توزیع گردیده که نزدیک به ۱۱ برابر بیش از مدت مشابه سال گذشته بوده است.

حمید ابراهیمی زاده افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ، با آمادگی کامل و با تکیه بر تدارک و ذخیره مناسبی که از انواع کودهای شیمیائی در اختیار دارد، به استقبال کشت پائیزه خواهد رفت و در خصوص تأمین کود شیمیائی مورد نیاز کشاورزان عزیز در اقصی نقاط استان هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

کلمات کلیدی : استان فارس