اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

سید صمد ضیائی  سرپرست شرکت خدمات  حمایتی کشاورزی  استان گلستان ،از ابتدای سال جاری تاکنون از 95 هزار 184حواله الکترونیک برای توزیع کود شیمیایی توسط مراکز جهاد کشاورزی شهرستان های استان صادر شده است.
وی باتصریح کرد: بیان اینکه در مدت مذکور، 80 هزارو657حواله تحویل کشاورزان شده است، وی تصریح کرد: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گرگان  با20 هزارو768 حواله صادر شده، بیشترین سهم حواله الکترونیکی کود صادره را به خود اختصاص داده  است.

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی  استان گلستان، با تاکید بر اینکه از تمامی مراکز جهاد کشاورزی مدیریت شهرستان ها درخواست شده است با تصمیم گیری و اقدام به موقع در این بخش و تحویل و عرضه کود  برای کشت پائیزه به کشاورزان، مدیریت بهتر در امر تولید را فراهم نمایند وخاطر نشان کرد: با مدنظر قرار دادن این مهم، کشاورزان با آرامش و آسودگی خاطر کشت و کار کنند تا تراکم و کمبود در مقطع خاص ایجاد نشود.
ضیائی ، با اشاره به اینکه این استان تاکنون از استان های پیشرو در صدور حواله الکترونیکی از طریق سامانه پایش مواد کودی بوده است، تصریح کرد: منبع اطلاعات کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی، در سامانه پهنه بندی قرار دارد.

اخبار برگزیده