اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان رضوی؛ 

مهندس عطایی مدیریت شرکت ذخیره سازی کود در فصل پاییز را مناسب و کافی دانست.

حسین عطایی سلامی مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در خصوص ذخیره سازی کود در فصل پاییز اظهار داشت: طی هفت ماه ابتدای سال جاری بیش از 54 درصد از برنامه ابلاغی استان محقق شده که با توجه به کشت پاییزه و تقاضای فزآینده برای مصرف انواع کودهای یارانه‌ای، نسبت به ذخیره‌سازی مناسب و کافی کود مورد نیاز اقدامات لازم انجام شده است.

وی گفت: این میزان ذخیره در انبارهای سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی موجود می باشد، انتقال آن به شبکه بزرگ کارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آغاز شده است و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان در ادامه افزود: علاوه بر منابع ذخیره شرکت، تا پایان سال کودهای یارانه ای از مبادی ورودی و کارخانجات پتروشیمی تولید داخل نیز تامین می گردد.

به گفته مهندس عطایی، با توجه به شرایط تامین نهاده‌ها، شرکت خدمات حمایتی از سال گذشته برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم برای تامین و توزیع مناسب کودهای یارانه‌ای را برای فصل پاییز به عمل آورده است، تا کشاورزان و بهره‌برداران بخش کشاورزی بدون نگرانی درباره تأمین کودهای یارانه‌ای، فصل کشت پاییزه را به خوبی و با اطمینان لازم انجام دهند تا انشالله شاهد افزایش بهره وری در تولید محصولات کشاورزی استان باشیم.