اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی

 

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی، از تامین و توزیع 63 هزار و 624 تن انواع کود شیمیایی در سراسر استان از ابتدای سال 1401 تاکنون خبرداد.

مهندس علیرضا قربانی با بیان این مطلب افزود : از این میزان کود توزیع شده حدود 52  هزار 517 تن آن کود اوره، 341 تن فسفات آمونیوم، 1035 تن فسفات گرانوله 13 درصد، 1956 تن سولفات پتاسیم، 7891 تن سوپرفسفات تریپل و 482 تو کلرور پتاسیم  می باشد که کماکان روند توزیع کود در شهرستانهای استان ادامه دارد .

وی اظهارکرد: کودهای کشاورزی مورد نیاز به انبارکارگزاران شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ارسال شده و بر اساس سامانه نهاده و سیاست سازمان جهاد کشاورزی استان بین کشاورزان و بهره برداران متقاضی، توزیع می شود.

مهندس قربانی افزود : انواع کودهای شیمیایی به اندازه کافی در انبارهای سازمانی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان موجود می باشد و هیچ گونه مشکلی در خصوص تامین و توزیع انواع کود در سطح استان وجود ندارد، بنابراین کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی می توانند با مراجعه به کارگزاران رسمی شرکت در شهرستان ها نسبت به خرید کود مورد نیاز خود با قیمت مصوب و بدون محدودیت اقدام نمایند.

 

 

اخبار برگزیده