اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان مازندران

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران از تامین و توزیع مقدار 120  هزار تن انواع کود کشاورزی پرمصرف برای  بخش کشاورزی استان مازندران خبرداد.

رضا افراسیابی با اعلام این مطلب افزود:

از ابتدای سال جاری تاکنون 120 هزار تن انواع کودهای پرمصرف شامل انواع کودهای ازته،فسفاته و پتاسه برای بخش کشاورزی مازندران تامین شد و از این میزان 105 هزار تن آن تا کنون در بین کشاورزان استان مازندران در 22 شهرستان این استان توزیع و مابقی به تدریج در دست توزیع می باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 280 کارگزار توزیع کود خصوصی و تعاونی در 22 شهرستان مازندران کار توزیع کود را تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی مازندران بر عهده دارند افزود تمامی کودهای تامین شده از سوی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی با قیمت یارانه ای از طریق کارگزاران در قالب صدور حواله الکترونیک از طریق مراکز خدمات  کشاورزی در بین کشاورزان جامعه هدف استان مازندران توزیع می شود. وی اضافه کرد خوشبختانه از ابتدای سال جاری تا کنون مشکلی بابت کودهای کشاورزی در مازندران گزارش نشده است و کار تامین و توزیع کودهای کشاورزی برای محصولات استراتژیک استان مازندران با قوت ،قدرت و جدیت بیش از پیش ادامه خواهد یافت.