اخبار

ساماندهی بهتر در امر  تهیه و توزیع سموم با عنایت به ارتقاء کیفی آن در پروسه تولید، افزایش کمیت  ، جهت حمایت از کشاورزان

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان با بیان این که در بین تمام محدودیت هایی که برای ارتقاء کیفیت و کمیت محصولات کشاورزی وجود دارد،  حفظ برند شرکت  واهمیت  مبارزه  باآفات و بیماری ها را  بسیار مهم توصیف  نمودند.

در این مهم  این شرکت در سال جدید با هدف ساماندهی بهتر در امر  تهیه و توزیع سموم، افزایش کمیت  و کیفیت ، جهت حمایت از کشاورزان  تدابیر لازم اندیشیده    و همچنین با بررسی اجمالی مدیریت فنی و اجرایی  ، به این نتیجه رسیده  که آفات و بیماری ها در سه دهه اخیر به مزارع و باغات استان گلستان خسارات شدید وارد نموده اند که فائق آمدن به آنها به اعمال مدیریت    ویژه ای نیاز دارد.

   وی ادامه داد: برای گذر از کشاورزی سنتی به سمت صنعتی، توجه ویژه به آفت کش ها  حائز اهیمت است. و توزیع آفت کش ها  به منظور تحقق برنامه ها و سیاست های بخش کشاورزی استان در دستور کار بوده است  . وادامه داد: در حال حاضر17 فروشندگی مجاز سموم با این شرکت در ارتباط  بوده وهمکاری می کنند همچنین  خاطر نشان کرد: آنچه کار را اثر گذار و نتیجه بخش می کند   تامین به موقع و بجای آن می باشد لذا این شرکت به منظور حرکت در راستای تولید حداکثری و توجه جدی به مسائل زراعی و فنی و جلب رضایت مندی و توجه به توقعات کشاورزان، اقدامات خوبی را در این بخش انجام داده است  و  تا پایان  مردادماه سال جاری 120010 کیلوگرم / لیتر سموم دفع آفات نباتی به ارزش6135 میلیون ریال تدارک و  توزیع نموده است  و در مقایسه با سال گذشته که31956 کیلوگرم/  لیتر بوده ومیزان275 درصد رشد داشته است.

 وی  همچنین عملکرد شرکت را که در این بخش با برنامه ریزی و ساماندهی جهت استفاده از مدیریت زمان در فروش حداکثری  موفق عمل نموده در موارد ذیل خلاصه نموده است:

1-    نیازسنجی دقیق براساس خواشته مشتری با  تمرکز بازار که امروزه یکی از سریعترین، کم هزینه ترین و تاثیر گذار ترین را ههای موفقیت در  فروش محصولات می باشد؛

2-     اطلاع رسانی به مشتریان و کشاورزان بعنوان مصرف کنندگان نهایی شرکت،با خط ارتباطی1559 ؛

3-      معرفی برند شرکت و کار کنترل کیفی که روی محصولات شرکت صورت می پذیرد.

4-     فراهم نمودن زمینه لازم جهت مشاوره تخصصی و ارتباط کلامیFace to face  با فروشندگی های مجاز سم در سطح استان؛

5-      ارسا ل پیامک به کشاورزان  پیشرو و اخبار و اطلاعات به استحضار مخاطبین خاص خود ؛

6-     توسعه کمی در عرصه تشکیلات و کاهش هزینه های جابجایی سموم؛

7-   اخذ پروانه اشتغال بکار مسئو ل فنی شرکت از سازمان نظام  مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان جهت فروش مستقیم، که شرکت وارد فاز جدید و فراگیر در این بخش شده است.

 در  خاتمه تاکید کرد: سموم شركت خدمات حمايتي با كيفيت بالا وقیمت مناسب توزيع  می شود كه به دليل بالا بودن كيفيت آن كشاورزان با مشاهده برند شركت با اطمينان كامل سموم را خريداري مي كنند. لذا ضمن تشکر از مسئولین محترم مجتمع شیمیایی آبیک ، با توجه به  نیاز های این  شرکت در چند ماهه اخیر  که فراتر از این میزان بوده، عنایت ویژه داشته  ودر این مهم ما توا نستیم به عملکرد کمی و کیفی مناسب در این بخش دست یابیم .

 

اخبار برگزیده