اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان رضوی؛

 

حسین عطائی سلامی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی از تحقق 100 درصدی سهمیه کودهای یارانه ای استان در سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: خوشبختانه این شرکت در راستای اجرای دستورالعمل های خود توانست در سال گذشته کل سهمیه استان را تدارک و تامین و توسط شبکه گسترده کارگزاران در شهرستان ها توزیع نماید.

مهندس عطائی‌ سهمیه ابلاغی انواع کودهای شیمیایی و یارانه دار استان در سال گذشته را 213 هزار و 734 تن اعلام و خاطر نشان کرد: این مقدار شامل 166 هزار و 297 تن انواع کود ازته، 32 هزار و 927 تن انواع کود فسفاته و 14 هزار و 510 تن انواع کود پتاسه بوده که توانستیم کل سهمیه را تدارک و تامین و به استان حمل نمائیم.

وی افزود: هم اکنون 176 انبار استاندارد در شبکه مویرگی کارگزاری استان فعال می باشد که کار ذخیره‌سازی و توزیع کودهای کشاورزی خراسان رضوی را بر عهده دارد.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در خاتمه تحلیل درست، دقیق و کارشناسی مسائل را مهم دانست و اظهار داشت: جایگاه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در تامین کودهای شیمیایی بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد، لذا عملکرد کارگزاران توزیع بایستی به گونه ای باشد که باعث رضایت کشاورزان و سهولت دریافت کود برای بهره برداران بخش کشاورزی فراهم گردد.