اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

آقای بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت: در جهت تحقق شعار سال «مهار تورم و رشد تولید» در هفته ای که بنام هفته جهاد کشاورزی نام گرفته همایش آموزشی ترویجی و معرفی محصولات کودی در تاریخ ۲۳ خرداد سالجاری با هدف حمایت از تولید برگزار شد. 

الیاسی افزود در این همایش 20 شرکت تولیدی که تعدادی از آنها دانش بنیان هستند از سراسر کشور به روزترین محصولات کودی خود را به کشاورزان ، باغداران و بهره برداران بخش کشاورزی عرضه می کنند.

ایشان با بیان اینکه این همایش به همت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی برگزار شد گفت خوشبختانه با استقبال خیلی خوب مسئولین، باغداران، کشاورزان، گلخانه داران و کسانی که به نوعی در امر کشاورزی فعالیت دارند مواجه شد و ارتباط موثری بین تولید کننده و مصرف کننده برقرار و محصولات کودی متنوعی در آن عرضه شد .  

وی اظهار کرد این شرکت بعنوان مجری طرح خودکفایی کشور در کودهای کشاورزی با تعامل با معاونت زراعت وزارت جهاد کشاورزی و موسسه تحقیقات خاک و آب، توانست کودهای ترکیبی و غیرشیمیایی مانند کود آلی فسفاته و کود میکروبی فسفاته به سبد کودی خود اضافه کند که در این نوع همایش ها به جامعه هدف معرفی می‌شود.

الیاسی اضافه کرد یکی از اقدامات اصلی که می تواند در مهار تورم و ثبات قیمت ها نقش اساسی خود را درحوزه ی نهاده های کشاورزی خاص کودهای کشاورزی ایفا کند، افزایش تولید می باشد که همایشی که برگزار شد با هدف حمایت از تولید که در آن هم افزایش تولید اتفاق می افتد که منجر به کنترل تورم می شود و هم کشاورز و باغدار و... با جدیدترین محصولات کودی آشنا می‌شوند که افزایش بهره وری را بدنبال خواهد داشت.


اخبار برگزیده