اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین

 عباس رسولی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین در حاشیه چهارمین همایش آموزشی، ترویجی و معرفی سبد محصولات کودی شرکت های تحت پوشش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی که با حضور معاونین سازمان جهاد کشاورزی، جمعی از کارگزاران و شرکت های تولید وتوزیع کودهای کشاورزی در سالن ایرانیان قزوین برگزار شد اعلام کرد: در حال حاضر با 90 شرکت تفاهم نامه داریم و این شرکت ها به طور مستمر در هر ماه در نمایشگاه استانها شرکت می کنند و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قزوین میزبان 19 شرکت شاخص می باشد تا کالاهای خود را معرفی کنند.

رسولی در پایان این رویداد با تشریح دستاوردهای  همایش اظهار داشت: تامین کود به عنوان یکی از نهاده های مهم کشاورزی برای کیفی سازی محصول بسیار اهمیت دارد لذا دغدغه کشاورزان و بهره برداران تامین این محصول با قیمت و کیفیت مناسب از بازار است.

وی بیان کرد: علیرغم همه نظارت ها و بازرسی هایی که صورت می گیرد باز هم شاهد حضور محصولاتی نامرغوب و تقلبی در بازار هستیم لذا یکی از رسالت های ما شناسایی و معرفی شرکت های معتبر و قابل اعتمادی است که محصولات استاندارد و مرغوب در عرصه کشاورزی عرضه می کنند.

رسولی تصریح کرد: توجه به آموزش و امور ترویجی هم از دیگر برنامه های شرکت خدمات حمایت کشاورزی در استان قزوین است و همه ساله شاهد برگزاری نمایشگاه و همایش های تخصصی و آموزشی در استانهای کشور هستیم تا زمینه آشنایی کشاورزان با محصولات جدید و استاندارد مهیا شود.

وی اظهارداشت: هدف  اصلی ما از برگزاری این همایش معرفی محصولات کشاورزی و بویژه کودهای تولیدی وتوزیعی شرکت هایی است که با آنها تفاهم نامه داریم تا بتوانیم محصولات مورد تقاضا را بدون واسطه به مصرف کنندگان برسانیم. 

رسولی اضافه کرد کرد: این محصولات بر اساس آزمایش هایی که انجام شده و طبق قرارداد ها بر اساس استانداردها تولید می شود و ما بر اساس پایشی که داریم و بازدیدهایی که از شرکت های کارگزاری صورت می گیرد نظارت جدی می کنیم محصولاتی مرغوب و کیفی توزیع شود تا کشاورزان با فکر آسوده نیازهای کودی خود را تامین کنند و نگران محصول نامرغوب و تقلبی و غیراستاندارد نباشند.


کلمات کلیدی : همایش تولید کنندذه کود