اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان ؛

مراسم تکریم و معارفه حراست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان روز یک شنبه 15 مرداد 1402 با حضور حمیدرضا جاریانی مدیر حراست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ، سید مهدی موسوی مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ، عبدالحسین ادیبان مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان زنجان و سایر حضار برگزار گردید . 

در این مراسم که با تلاوت آیاتی از قران کریم آغاز شد ، آقای ادیبان با اشاره به مدت تصدی آقای علی قره باغی به عنوان مدیر حراست استان زنجان از خدمات ایشان تقدیر به عمل آورد و همچنین از آقای ملکی سرپرست جدید حراست شرکت به عنوان نیروی جوان و خوش فکر در حوزه حراست یاد و آرزوی موفقیت نمود.

رئیس حراست جهاد کشاورزی نیز در ادامه با اظهار اینکه هنگام جدایی هر نیرو کار کشته از بدنه حراست قلباً ناراحت میشویم ، از زحمات آقای قره باغی تشکر نمود .

در ادامه آقای جاریانی نیز عرصه حراست را حوزه حساسیتها دانسته و اذعان کرد تجربه ها باید انتقال یابد . وی در ادامه برای دو عزیز ارزو موفقیت نمود.

در پایان مراسم طی اهدای لوحی از زحمات آقای قره باغی مدیر سابق حراست تقدیر به عمل آمد و نیز حکم سرپرستی آقای ملکی ابلاغ گردید.