اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

آقای بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت با آغاز فصل کشت های پاییزه استان، کودهای مورد نیاز این فصل از کشت، از محل ذخیره 12 هزار تنی انواع کودهای کشاورزی در انبارهای شرکت و همچنین حمل مستقیم از مبادی و پتروشیمی های کشور به مقصد کارگزاران و عاملین فروش، تأمین می گردد.
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت از زمان آغاز توزیع کود کشت های پاییزه، تاکنون مقدار دو هزار و 300 تن انواع کودهای کشاورزی در انبارهای کارگزاران تخلیه که بخشی از آن نیز بین کشاورزان و بهره برداران توزیع شده است.

وی گفت با توجه به برنامه 6 هزار هکتاری کشت کلزا در استان همدان، بعد از ابلاغ سهمیه کودی مورد نیاز این برنامه توسط سازمان جهاد کشاورزی، این شرکت بطور ویژه نسبت به تأمین ، تدارک و توزیع کودهای فسفاته و پتاسه مورد نیاز این محصول استراتژیک برای کلزاکاران اقدام نمود .

آقای الیاسی در پایان با اشاره به اینکه توزیع کودهای کشاورزی طبق سامانه های پایش و پهنه بندی و صدور حواله الکترونیکی می باشد، روند تأمین، تدارک و توزیع کود در استان را خوب ارزیابی کرد و گفت همکاران این شرکت در دو شیفت کاری، حتی ایام تعطیل نیز در حال بارگیری، حمل و ارسال کودهای کشاورزی برای شهرستان ها هستند تا این نهاده مهم به موقع در اختیار کشاورزان قرار گیرد .       

اخبار برگزیده