اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی
 

مراسم جشن شکر گزاری برداشت محصول گندم  و تجلیل از نمونه های بخش کشاورزی آذربایجان غربی روز چهارشنبه 29 شهریور ماه 1402 با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار  آذربایجان غربی، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، معاونت بهبود تولیدات گیاهی، مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و سایر مسئولین ذیربط برگزار شد.  

در این مراسم از ۱۶۶ کشاورز برگزیده استانی و ۵ کشاورز نمونه ملی آذربایجان غربی تجلیل شد. در فرآیند انتخاب نمونه ها، تعداد ۱۶۶ کشاورز در سطح ملی و استانی در ۱۲۴ رشته پس از ارزیابی و بررسی به عنوان نمونه در سال زراعی ۱۴۰۰- ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲- ۱۴۰۱ انتخاب و معرفی شدند. 

۸۵ کشاورز نمونه در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ و ۸۱ کشاورز نمونه در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۲ از بین بهره برداران استانی به عنوان نمونه استانی انتخاب شدند که ۵ نفر از این کشاورزان در سطح ملی نیز نمونه انتخاب شدند .
۵ کشاورز نیز به عنوان نمونه های ملی در سال زراعی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ در رشته های تولیدکننده یونجه، گندم دیم، دامدار عشایر، پرواربند گوساله و زنجیره یکپارچه تولید و عرضه گوشت مرغ انتخاب شده اند.
همچنین در ادامه مراسم از زحمات و تلاش های مجدانه تعداد ۱۰۱ نفر از کارکنان فعال در عرصه ترویج  و تولیدات کشاورزی و مروجان و کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی استان نیز در این مراسم با اهدای لوح تقدیر تجلیل و قدر دانی شد.
لازم به ذکر است ،این مراسم سی و هفتمین دوره تجلیل از نمونه های ملی و سی و هشتمین دوره تجلیل از نمونه های استانی است.
 

اخبار برگزیده