اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ایلام:

 

 

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایلام گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون  19 هزارو 297 حواله الکترونیک توزیع کود شیمیایی یارانه‌ای در استان برای مصرف کشت بهاره و پاییزه معادل9 هزار و 349 تن کود توزیع شده است.

 

سیامک بیگی افزود: از این تعداد حواله الکترونیکی تاکنون حدود 14هزارو 960حواله معادل 7 هزار و 974 تن انواع کود شیمیایی توسط کارگزاران میان کشاورزان توزیع شده است.

بیگی اظهار کرد: 58 عامل توزیع کود شیمیایی در استان و 19 کارگزار در دهلران نسبت به توزیع کودهای ارائه شده بین کشاورزان اقدام می‌کنند.

وی افزود: از سال گذشته برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای تامین و توزیع مناسب کودهای یارانه‌ای (الگوی کشت) به عمل آمده تا کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی هیچ نگرانی برای تامین کود مورد نیاز خود نداشته باشند.

سیامک بیگی سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان افزود: بهره برداران و مسئولان پهنه‌های تولیدی باید نسبت به ثبت دقیق اطلاعات زراعی و  سطح زیر کشت خود به مراکز جهاد کشاورزی مراجعه و اقدام کنند،

همچنین وی بیان داشت: این اقدام به منظور حذف واسطه‌ها و جلوگیری از سوء استفاده افراد سودجو است و تلاش می‌ شود کود مورد نیاز کشاورزان به موقع توزیع شود و در دسترس آنها قرار گیرد.

 

بیگی بیان کرد: کشاورزان می توانند با تماس یا مراجعه به مرکز خدمات کشاورزی مربوطه از مقدار سهمیه کود بر اساس کشت و نوع محصول خود مطلع شوند و با درخواست صدور حواله الکترونیک از مرکز خدمات، به نزدیکترین کارگزار جهت دریافت کود مورد نیاز خود اقدام نمایند.

 

 

اخبار برگزیده