اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان

بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان گفت سومین نمایشگاه تخصصی کشاورزی سامانه های نوین آبیاری ، شیلات ، نهاده ها ، تجهیزات و صنایع وابسته از 16 لغایت 19 آبانماه سالجاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان همدان در حال برگزاری می باشد 
الیاسی گفت در این نمایشگاه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ضمن معرفی سبد متنوع کودی خود و همچنین انجام آزمایش خاک مورد استقبال کشاورزان قرار گرفت .

این مقام مسئول یادآور شد کشاورزان و باغداران عزیز می توانند در این نمایشگاه نمونه خاک زمین و باغ خود را جهت آنالیز به غرفه و یا مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان تحویل نمایند و توصیه کودی مناسب را دریافت نمایند تا مصرف کود بصورت بهینه مورد استفاده قرار گیرد .

وی از عرضه سم کلودینافوپ پروپارژیل 8%EC (تاپیک) در این غرفه خبر داد و گفت کشاورزان می توانند سم مورد نیاز خود را با قیمت مناسب از نمایشگاه دریافت نمایند. 

الیاسی در ادامه عنوان کرد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان، معاون تولیدات گیاهی سازمان و دیگر مسئولان استانی با حضور در غرفه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی از روند تامین و توزیع کود در استان مطلع و با سبد کودی عرضه شده در شرکت آشنا شدند.

 

اخبار برگزیده