اخبار

به گزارش روابط عمومي شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان

آقای دکتر بهراملو رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان به همراه حجت الاسلام والمسلمین آقای رضایی دولت نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان در تاریخ ۱۴ آبانماه سالجاری با حضور در محل مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان درخصوص روند تامین و تدارک و توزیع کودهای کشاورزی در استان با آقای الیاسی مدیریت شرکت گفتگو کردند.

در این بازدید آقای بهروز الیاسی درخصوص وضعیت ویژه تأمین و توزیع کود در سالهای اخیر اظهارداشت: با تلاش و همت مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، علی‌رغم وجود همه موانع ناشی از تحریم‌های ظالمانه و مشکلات بودجه ای و یارانه‌ای، این شرکت موفق به اجرای برنامه ابلاغی تأمین و توزیع کودهای کشاورزی استان همدان در سال 1401 شد. ایشان در ادامه گزارش کاملی از روند تامین و تدارک انواع کودهای کشاورزی در استان در سالجاری ارائه دادند و ابراز امیدواری کردند تمامی برنامه ۱۲۰ هزار تنی استان را به موقع تأمین و در اختیار کشاورزان قراردهیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز وضعیت دسترسی کشاورزان به کودهای کشاورزی مورد نیاز خود را خوب ارزیابی کردند و گفتند تولید محصولات کشاورزی با تامین و توزیع به موقع کودهای کشاورزی در استان همدان انجام شده است و از زحمات همه کارکنان در مجموعه شرکت تشکر و قدردانی کردند.