اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی

 

 چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، آبیاری و آبرسانی، باغبانی و تجهیزات گلخانه ای از ۳۰ آبان لغایت ۳ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی ارومیه برگزار می شود.

 
✅مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آذربایجان غربی در جلسه هماهنگی برگزاری چهاردهمین نمایشگاه صنایع و ماشین آلات کشاورزی در ارومیهگفت: مهمترین ویژگی این نمایشگاه حضور حداکثری و مشارکت فعال شرکت های تولید کننده کود طرف قرارداد با شرکت بمنظور معرفی دستاوردها و توانمندی های این بخش هست.
 
✅محمود مظلومی تأکید کرد: برگزاری این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای آشنایی بهره‌برداران با آخرین دستاوردهای تکنولوژی در بخش کشاورزی است.
 
✅ این نمایشگاه با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی برگزار خواهد شد که 39 درصد شرکت کنندگان این نمایشگاه در حوزه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، 32 درصد در حوزه کشاورزی و نهاده‌ها، 29 درصد در حوزه آبیاری و آبرسانی و تجهیزات وابسته فعالیت دارند.
همچنین 15 درصد از شرکت‌های شرکت کننده در حوزه دانش ‌بنیان و 13 درصد در بخش های علمی و تحقیقاتی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

 

 

اخبار برگزیده