اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی

 
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، روش های نوین آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه ای، کشاورزی دانش بنیان و نوآور،ابزار ملی برای حفظ آب، خاک، حیات و محیط زیست از امروز لغایت 3 آذرماه به مدت چهار روز درمحل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه آغاز به کار کرد.
 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان غربی در آغاز آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، روش های نوین آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه ای، کشاورزی دانش بنیان و نوآور، ابزار ملی برای حفظ آب، خاک، حیات و محیط زیست در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه سخنرانی ایراد و از غرفه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بازدید نمود. 
 
دکتر خسرو شهبازی رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی در آغاز آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده ها، روش های نوین آبیاری و آبرسانی، تجهیزات گلخانه ای، کشاورزی دانش بنیان و نوآور، ابزار ملی برای حفظ آب، خاک، حیات و محیط زیست در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه سخنرانی ایراد و از غرفه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بازدید نمود. 
رییس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در آیین افتتاح چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنایع و ماشین آلات کشاورزی در ارومیه گفت:  این نمایشگاه با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی  برگزار شده است که 39 درصد شرکت کنندگان این نمایشگاه در حوزه ادوات و ماشین آلات کشاورزی، 32 درصد در حوزه کشاورزی و نهاده‌ها، 29 درصد در حوزه آبیاری و آبرسانی و تجهیزات وابسته فعالیت دارند.
 
خسرو شهبازی افزود: همچنین 15 درصد از شرکت‌های، شرکت کننده در حوزه دانش ‌بنیان و 13 درصد در بخش های علمی و تحقیقاتی در این نمایشگاه حضور یافته‌اند که ظرفیت خوبی برای بهره برداری از خدمات این شرکت‌ها محسوب می‌شود.
 
وی اظهار کرد: دراین نمایشگاه حدود ۲۰ استان کشور از جمله استان های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و رضوی، همدان، البرز، مرکزی، تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی، لرستان، کردستان، گیلان، فارس، زنجان حضور و مشارکت دارند.
 
شهبازی اضافه کرد: این نمایشگاه فرصت ارزشمندی است تا در سالی که مزین به شعارمحوری مهارتورم و رشد تولید است با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان نسبت به معرفی و ترویج استفاده از محصولات فناورانه در میان بهره برداران بخش کشاورزی اقدام و گامی موثر در جهت افزایش ضریب نفوذ دانش دربین کشاورزان و آشنایی آنان با آخرین دستاوردهای تکنولوژی در بخش کشاورزی برداشته شود.
 
وی ادامه داد: مهمترین ویژگی این نمایشگاه ارایه تکنولوژی‌های نوین و پیشرفت‌های برتر بخش کشاورزی به خصوص روش‌های کاهش مصرف آب و ارتقای بهره وری در بخش کشاورزی، به منظور جذب سرمایه‌گذار، ایجاد فضای رقابتی برای ورود به بازارهای جدید صادراتی در داخل و خارج کشور و تبادل اطلاعات و تجربیات در فضای ارتباطی و موثر نمایشگاه است.
 

 


اخبار برگزیده