اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری از نشست ستاد تولیدات گیاهی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهرکردخبر داد.
 
مهندس مهدوی گفت :نشست ستاد تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد ؛ با دعوت از معاون و کارشناس زراعت و رئیس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان و نماینده شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان و با حضور معاون فنی و اجرایی، کارشناس زراعت ، مسئولین مراکز جهاد کشاورزی به همراه کارگزاران حوزه عمل شهرستان شهرکرد در محل سالن جلسات مدیریت برگزار گردید.
 
در ابتدای نشست محسن کاووسی معاون فنی و اجرایی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، در خصوص  اهمیت کشاورزی و تولیدات محصولات زراعی و باغی مطالبی را بیان نموده و به رشد خرید تضمینی گندم در شهرستان نسبت به سال گذشته اشاره داشتند. 
 
 مسئولین مراکز جهاد کشاورزی شهرستان؛ گزارشی از وضعیت سطح کشت محصولات پاییزه و توزیع کود ارائه نموده و نیز مسائل و مشکلات حوزه عمل خود را بازگو نمودند.
 
همچنین لیلا منوچهری مقدم رئیس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان ، به وضعیت جذب ادوات در سطح شهرستان شهرکرد اشاره و افزود: تلاش می شود اعتبارات مکانیزاسیون در تمامی شاخه های کشاورزی مانند زراعت ، باغی و دامی و..... هزینه شود و اولویت شهرستان برای جذب ادوات دستگاه ها، براساس برنامه ابلاغی باشد.
 
علی اکبر میرزایی نماینده شرکت گفت:شرکت خدمات  حمایتی کشاورزی  در تامین و تدارک نهاده های کشاورزی، ، بی نقص ترین سیستم بازرگانی را در فضای کشاورزی کشور دارد که با برنامه های مدون در تامین و توزیع کودهای شیمیایی(ازته،فسفاته ،پتاسه) نقش موثری در این حوزه ایفا می کند.
 
میرزایی افزود:با توجه به تخصیص های شهرستانی و توزیع به موقع کودهای یارانه ای و حمل تدریجی و ذخیره سازی توسط کارگزاران توصیه می شود  در طول سال حمل  انجام گردد که در یک مقطع خاص و کوتاه مدت امکان پذیر نیست  .
در پایان این نشست کارگزاران حوزه عمل شهرستان در خصوص خرید و جذب کود گزارشی ارائه و در ادامه نیز ضمن بحث و گفتگو پیرامون برنامه های عملیاتی آتی، مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح نمودند
 

اخبار برگزیده