اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان رضوی؛

 

جلسه تودیع و معارفه مسئول حراست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی با حضور مهندس جاریانی مدیر حراست ستاد مرکزی، مهندس نوفرستی مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی، مهندس عطائی مدیریت استان، مهندس رستمی معاونت حراست سازمان و همکاران استانی در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد. 

حسین عطائی سلامی مدیریت شرکت ضمن ارائه آمار و عملکرد استان، به اهمیت حوزه حراست در شرکت اشاره نمود و عنوان کرد: عدم وجود حراست بی شک سلامتی سیستم را دچار چالش خواهد نمود.

مهندس عطائی وظیفه حراست را رصد دقیق فعالیت های سازمانی و مراقبت از سیستم دانست و گفت: با توجه به شرح وظایف شرکت و لزوم رصد و پایش 24 ساعته کودهای یارانه ای وظیفه حراست بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

عطائی با اشاره به آمار کودهای مکشوفه در سال های گذشته اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در حوزه حراست رسیدگی به کودهای قاچاق و مکشوفه می باشد.

مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان رضوی ضمن آرزوی توفیق و موفقیت برای مهندس محرم زاده اظهار داشت: رعایت انصاف، جذب حداکثری، دفع حداقلی و حفظ حریم افراد از جمله ویژگی ها و وظایف حراست می باشد که قطعا مهندس محرم زاده این مهم را در نظر خواهند داشت.

مهندس جاریانی مدیریت حراست ستاد مرکزی در ادامه بیان داشت: نگاه حراست تصمیم ساز است و به عنوان چشم تیزبین سیستم می باشد.

وی یکی از وظایف حراست را پاسخگویی دانست و گفت: مجموعه حراست می بایست خود، در عمل جزو سابقون باشند تا بتوانند با قرابت و نزدیکی به خداوند بر قلب ها حکومت نماید، صمیمت و صلح و صفا بین همکاران موجب کارایی بیشتر و جلوگیری از تفرقه می شود.

مدیر حراست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در خاتمه ضمن تشکر از مهندس عطائی و آرزوی موفقیت برای مهندس محرم زاده گفت: مجموعه حراست می بایست با حفظ ارتباط بین همکاران، مسئولین را در خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم همراهی نماید.

در ادامه مهندس نوفرستی مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: حفاظت از حقوق بیت المال و کارکنان، قانونمندی، پاسخگویی، اقتدار، سلامت نفس و تدبیر، حفظ ارزش های اسلامی از جمله وظایف حراست می باشد.

وی با اشاره به اهمیت حوزه جهاد کشاورزی در امنیت غذایی افزود: دیدگاه حراست، مبتنی بر شفاف سازی و رفتار هوشمندانه است و براساس نقش هشدار دهنده و صیانتی، اصلاح کننده و بازسازی، جداکننده و تفکیکی می باشد.

مهندس نوفرستی قانون مداری را یک تکلیف دانست و گفت: از خصیصه های مهم مسئولین حراستی شجاعت است و باید از مطالبات برحق و منافع بیت المال، حراست و صیانت نمایند.

در انتهای مراسم از زحمات مهندس عطائی مسئول پیشین حراست استان تقدیر و مهندس محرم زاده به عنوان مسئول حراست تودیع گردید.

 

اخبار برگزیده