اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان رضوی؛

 

واحد آموزش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی با هماهنگی ریاست آموزش ستاد مرکزی دوره آموزشی رشد و توسعه فردی و سازمانی را برای همکاران استان برگزار نمود.

حسین عطائی سلامی در ابتدای این دوره، ضمن خیر مقدم گفت: این دوره که مصادف با بلند ترین شب سال می باشد، فرصت بسیار خوبی ست تا خداقوتی به تمام همکارانم در استان داشته باشم.

مدیریت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خراسان رضوی در ادامه ضمن تشکر از کلیه کارکنان اظهار داشت: از تمامی همکاران پرتلاش استان که با صبر و حوصله، دقت و پشتکار در پیشبرد امور محوله کوشا می باشند تشکر و قدر دانی می نمایم، امیدوارم در کنار یکدیگر با خدمت به مردم بتوانیم عملکرد خوبی را از خود به یادگار بگذاریم.

وی در خصوص دوره آموزشی نیز گفت: دوره خودشناسی و رشد توسعه فردی را به جهت شناخت توانمندی های همکاران و همچنین استفاده در زندگی شخصی و کاری در نظر گرفتیم تا بتوانیم اوقات خوبی را  که در کنار یکدیگر بگذرانیم.

عطائی سلامی در خاتمه با اعلام آمار عملکرد استان به اهمیت انجام صحیح و پیگیری دقیق کارها پرداخت و افزود: برای اقتدار و تقویت شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بایستی خالصانه و مخلصانه در این بخش نقش ایفا نمائیم.