اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان شرقی،

روز پنجشنبه چهاردهم دیماه مراسم گرامیداشت هفته مقاومت و بصیرت و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و مقام زن و همچنین گرامیداشت سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهانش با حضور جناب سرهنگ اعلمشاهی فرمانده حوزه ۵ بسیج کارمندی شهید کسائی در سالن جلسات‌ شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان برگزار شد.
✅ در این مراسم نادری مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه س  و روز مادر و ولادت حضرت امام خمینی ره بنیانگذار انقلاب اسلامی  و تسلیت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس و همرزمانش پایبندی به راه این شهیدان را واجب دانسته‌اند.
 در این مراسم حاج آقا رشیدی با اشاره به هفته مقاومت و بصیرت و تسلیت شهادت سردار  سلیمانی و همراهانش یاد و خاطره شهدای والامقام کشور را گرامیداشتند. ایشان با تبریک  ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز مادر و ولادت حضرت امام خمینی ره از فضائل اخلاقی و انسانی حضرت فاطمه زهرا (س) سخنانی بیان کردند.
همچنین فرمانده‌ حوزه ۵ بسيج کارمندی شهید کسائی الگو برداری از زندگانی حضرت فاطمه زهرا سلام الله را برای زنان جامعه اسلامی کشورمان یادآور شدند، و با اشاره به هفته مقاومت و بصیرت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهانش و همچنین شهید سعید کاظمی آشتیانی دانشمند برجسته کشورمان را تسلیت گفتند و فرازهای از نامه ۵۳ نهج‌البلاغه را تفسیر کردند و هوشیاری مسئولین و مردم  را در این برهه حساس یادآور شدند.
در پایان مراسم نیز از زحمات بانوان همکار با تقدیم لوح سپاس از طرف شرکت تجلیل بعمل آمد.

اخبار برگزیده