اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان خراسان رضوی؛

 

اولین میز ارتباطات مردمی (نشست مسئولین و مردم) مدیران دستگاه های زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی در نیشابور با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و جمع کثیری از بهره برداران بخش کشاورزی برگزار شد.

حسین عطائی سلامی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان، برگزاری میزهای ارتباط مردمی را عامل مهمی در ارتباط موثر بین مردم و مسئولین دانست.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان اظهار نمود: با توجه به لزوم برنامه ریزی جهت دیدار هفتگی بهره برداران و تاکید ستاد مرکزی امیدوارم ملاقات مردمی در محل شرکت و همچنین حضور در شهرستان و دیدار چهره به چهره موجبات خیر و برکت را برای کشاورزان به عمل آورد.

عطائی سلامی خاطر نشان کرد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته ملاقات مردمی در روزهای یکشنبه در محل شرکت برگزار می گردد و با هماهنگی سازمان جهاد بازدید و دیدارهای حضوری نیز در سایر شهرستان های استان ادامه خواهد داشت.

مهندس عطائی استقبال بی نظیر بهره برداران بخش کشاورزی شهرستان نیشابور را بسیار موثر و قابل توجه دانست و بر هم افزایی و همکاری متقابل بین دستگاه ها تاکید نمود.

وی با تاکید به اهمیت وجایگاه میز ارتباطات مردمی افزود: گزارشات ماهانه ارتباط مستقیم با مردم به ستاد مرکزی ارسال خواهد شد.

لازم به ذکر است در میز ارتباطات مردمی نیشابور، مدیران کل ادارات وابسته جهادکشاورزی، معاونین و مدیران ستادی در کنار مسئولین شهرستانی پاسخگوی مشکلات و موانع تولید در بخش کشاورزی بودند.