اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان    

آقای بهروز الیاسی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان با اعلام این خبر گفت: با ابلاغ برنامه 120 هزار تنی انواع کودهای کشاورزی توسط وزارت جهاد کشاورزی برای استان همدان در سال 1402، صد در صد  برنامه ابلاغی محقق و کود مورد نیاز کشت های استان تأمین، تدارک و توزیع شد .

 الیاسی گفت برنامه ابلاغی توسط سازمان جهاد کشاورزی طبق سطح زیر کشت و نوع محصول تولیدی هر شهرستان سهمیه بندی می شود و جهت توزیع به این شرکت ارسال می گردد.

ایشان افزود: این شرکت نیز با کمک 94 کارگزار و عامل فروشی که در تمامی نقاط استان دارد کودهای مورد نیاز کشاورزان را در نزدیک ترین فاصله ممکن در اختیارشان قرار می دهد.

این مقام مسئول یادآور شد از مقدار 120 هزار تن برنامه ابلاغی کودهای پایه کشاورزی برای استان به تفکیک حـــدود 94 هزار تن ازته ، 20 هزار تن فسفاته و 6 هزار تن پتاسه را شامل میشود که تمامی برنامه کودی محقق و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است .

الیاسی در پایان امنیت غذایی مردم را در گرو تغذیه بهینه گیاهی دانست و عنوان کرد با تغذیه به موقع گیاه و افزایش بهره وری امنیت غذایی کشور تامین می گردد که مجموعه شرکت خدمات حمایتی کشاورزی بطور شبانه روزی در راستای تحقق این مهم در تلاش است.   

اخبار برگزیده