اخبار

.

تمامی کارگزاری های شبکه در خدمت تولیدکنندگان و کشاورزان قرار دارند/ ارایه ماشین آلات و تسهیلات به کشاورزان با ضمانت شرکت خدمات حمایتی

 

عضو هیات مدیره و معاون فنی و تولیدی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی ایران، از ارایه ماشین آلات و ادوات کشاورزی همراه با تسهیلات ۱۵ درصدی به کشاروزان در شبکه کارگزاری های این شرکت خبر داد و گفت: تمامی کارگزاری های شرکت خدمات حمایتی در خدمت کشاورزان و تولیدکنندگان هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کشاورزی ایران(اگنا)، شمس الله ملازاده، افزود: در حال حاضر شرکت خدمات حمایتی آماده همکاری با تولیدکنندگان داخلی ماشین آلات کشاورزی است و تاکنون با ۲ شرکت تولیدکننده برتر ماشین آلات و ادوات کشاورزی قرارداد امضا کرده ایم.

وی اظهار کرد: در این همکاری های دو جانبه، شرکت خدمات حمایتی متعهد شده است ماشین آلات این شرکت ها را با ضمانت برند خدمات حمایتی کشاورزی در شبکه کارگزاری ها به فروش برساند. در مقابل ماشین سازان نیز ملزم شدند خدمات پس از فروش را به کشاورزان و بهره برداران ارایه کنند.

اجرای طرح سه جانبه فروش ماشین آلات کشاورزی با تسهیلات ۱۵ درصدی

معاون فنی و تولیدی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، این طرح را سه جانبه دانست و تصریح کرد: در راستای این طرح، بانک کشاورزی نیز متعهد شده است به کشاورزانی که از طریق شبکه کارگزاری های خدمات حمایتی ماشین آلات داخای را خریداری می کنند، تسهیلات با نرخ سود ۱۵ درصدی بپردازد.

ملازاده به برند و اعتبار شرکت خدمات حمایتی نزد کشاورزان و زارعان اشاره و اظهار کرد: شبکه گسترده کارگزاری های سراسری شرکت خدمات حمایتی در راستای پشتیبانی و حمایت از تولیدکنندگان و زارعان قرار دارد و تمامی نهاده ها و ماشین آلات و ادوات کشاورزی در این شبکه با کیفیت مناسب در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

وی همچنین در خصوص کیفیت ماشین آلات و مکانیزاسیون داخلی، گفت: تلاش داریم تا در این طرح با تولیدکنندگان خوشنام و برتر کشور همکاری کنیم و بهترین و باکیفیت ترین ماشین آلات را در اختیار کشاورزان قرار دهیم.

ملازاده ادامه داد: بر همین اساس از ماشین سازانی که با ما همکاری می کنند، تعهد می گیریم تا خدمات مطلوب و گارانتی پس از فروش به کشاورزان ارایه دهند و رضایت زارعان و خریداران را جلب کنند.

وی به استقبال خوب تولیدکنندگان ماشین های کشاورزی از این طرح اشاره کرد و افزود: امیدواریم امسال همان گونه که در بخش کود و نهاده، سال خوبی برای کشاروزی کشور پیش بینی شده است، دستاوردهای مناسبی در بخش مکانیزاسیون هم حاصل شود.

اخبار برگزیده