اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان این جلسه با حضور رضوانی جلال رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان و سرپرست و رئیس اداره بازرگانی و مسئول امور مالی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان و معاون بهبود تولیدات گیاهی ، مدیر زراعت سازمان و نمایندگان سازمان تعاون روستائی ، اتحادیه تعاون روستائی و اتحادیه تعاونی تولیدهای استان برگزار گردید .

در ابتدای جلسه معاون تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان گزارشی از روند سهمیه و تخصیص و تأمین کود استان از ابتدای اسفند 96 تا پایان تیرماه سالجاری ارائه نمودند .

سرپرست شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان نیز گزارش کاملی از عملکرد مدیریت استان همدان در زمینه تأمین و تدارک و توزیع کودهای ازته ، فسفاته و پتاسه در مدت مذکور را ارائه کردند .

در پایان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان به میزان نیاز کود شیمیائی اوره در استان اشاره و مقدار تخصیصی را ناکافی دانست و خواستار پیگیری بیشتر موضوع شد و یادآور شد استان همدان در این مدت از برنامه تأمین کود اوره عقب می باشد که باید جبران آن در اولویت برنامه های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان قرار گیرد و نیز بر لزوم آمادگی برای کشت های پائیزه تأکید داشت .

 

اخبار برگزیده