اخبار

 به گزارش روابط عمومی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان،

این جلسه با حضور مهندس افچنگی کارشناس مسئول امور استان ها و آقای مهندس مسعودی فر مدیر فنی و بهبود کیفیت بذر و نهال و آقای مهندس شعبانی مدیریت بازاریابی و امور مشتریان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در محل دفتر آقای مهندس علیرضا رنجبرضرابی سرپرست و کارشناسان شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان برگزار گردید .

در این جلسه گزارشی از برنامه تولید بذر گندم، مقدار خرید، مقدار استحصال و اقدامات انجام شده برای فروش بذر تولیدی سال جاری در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان همدان ارایه شد.

پیرو جلسه فوق، جلسه یی نیز با آقای مهندس پرورش معاون تولیدات گیاهی و آقای مهندس لاهوتیان مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان همدان در محل دفتر معاونت تولیدات گیاهی تشکیل شد.

در این جلسه آقای مهندس رنجبرضرابی وضعیت فروش و موجودی بذور گندم و جو در انبارهای شرکت خدمات حمایتی کشاورزی را تشریح کردند.

در ادامه آقای مهندس افچنگی خواستار تدابیر لازم از سوی سازمان جهاد کشاورزی برای فروش بذر گندم موجود به منظور جلوگیری از سنواتی شدن آن بودند.

آقای مهندس پرورش معاون تولیدات گیاهی سازمان با تاکید بر اینکه سازمان جهاد کشاورزی نیز بر این امر اهتمام دارد در نهایت تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

  1. جهاد کشاورزی شهرستان ها مکلف به خرید برش سهمیه خود شدند.
  2. هماهنگی برای ارسال بذر به استان های متقاضی بذر انجام گیرد.

اخبار برگزیده